• سه‌شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402091409799
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون:

تکمیل پروژه‌های ورزشی تیران و کرون ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تکمیل پروژه‌های ورزشی تیران و کرون ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

ایسنا/اصفهان رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: برای تکمیل دو پروژه و تعمیرات سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی این شهرستان به بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی نیاز است.

جواد بهارلویی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چمن مصنوعی ورزشگاه تختی، بخش اداری سالن روستای دولت‌آباد و سالن الغدیر شهر عسگران در زمره پروژه نیمه‌تمام ورزشی تیران و کرون هستند.

وی بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی را نیازمند تأمین اعتبار تا ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تکمیل بخش‌های باقیمانده دو سالن ورزشی روستای دولت‌آباد و عسگران به بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون به کلنگ زنی خانه نشاط و تندرستی روستای گنهران اشاره کرد و گفت: این پروژه ۸ میلیارد ریال نیاز دارد تا به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: تعمیرات دوره‌ای و تغییر در تجهیزات سالن‌های ورزشی برای استانداردسازی و همچنین رفع عیب به تأمین اعتبار نیاز دارد تا امکان بهره‌برداری بهتر فراهم شود.

بهارلویی کمبود اعتبارات مالی و نبود درآمد پایدار ورزشی را چالشی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی اعلام و تصریح کرد: درآمد سالن‌های ورزشی تیران و کرون پاسخگوی نیازهای آن نبوده و هزینه‌های جاری آن مثل نگهداری و پرداخت قبوض تا حدی فراهم می‌شود.

وی توسعه زیرساخت‌های ورزشی را از ضرورت‌های جذب به ورزش بیان کرد و گفت: تسهیل شرایط برای دسترسی آن به این امکانات می‌تواند زمینه‌ساز جذب به فعالیت‌های ورزشی باشد، چرا که عدم دسترسی در مناطق شهری و روستایی انگیزه برای حضور در این مراکز را کاهش می‌دهد.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون، در مناطق روستایی به دلیل نبود سالن ورزشی باید به دیگر روستاها و یا شهرها سفر کنند که این موضوع مشکلات خود را مثل نبود امکانات رفت و آمد را به همراه دارد.

بهارلویی همکاری دهیاری‌ها را در احداث پروژه‌های ورزشی مهم خواند و اظهار کرد: ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان در انجام مأموریت‌های خود چنین وظیفه‌ای دارند که از جمله آن دانشگاه‌ها، هلال احمر و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است، ولی در این منطقه این دستگاه‌های اداری امکانات و تجهیزات ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha