• سه‌شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402091410248
  • خبرنگار : 50175

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

سرمنشأ هر موفقیت و پیشرفتی از دانشگاه است

سرمنشأ هر موفقیت و پیشرفتی از دانشگاه است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: هر پیشرفتی که رخ داده سرمنشأ آن از دانشگاه بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز چهاردهم آذرماه در جلسه هم‌افزایی شورای اداری شهرستان بروجرد و مراکز آموزش عالی استان لرستان که در دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: این نشست‌ها و خروجی آن‌ها باید عملیاتی و اجرایی شود تا تحول همراه با جهش که نیاز استان است را ایجاد کند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی این‌گونه هستند و زمانی که با هم هماهنگ بودند علاوه بر اینکه وظایف خود را انجام می‌دهند می‌توانند در پیشبرد اهداف کلان هم مؤثر باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه هرچه هماهنگی بین دستگاه‌ها در سطح مطلوب انجام شود قطعاً نتیجه بهتری را به همراه دارد، افزود: بصیرت لازمه اجرای هر برنامه‌ای است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: انتقاد و نقد منصفانه همراه با پیشنهاد و ارائه راه حل راهگشا است ولی چنانچه با دروغ، تهمت و افترا همراه باشد دیگر دعوت به‌سوی خدا نیست و فراخوانی برای خواسته‌های شخصی است.

وی اضافه کرد: تظاهر و ریا در کارهایمان نباید وجود داشته باشد و همه با اخلاص در رسیدن به اهداف مشترک تلاش کنیم چرا که اعضای یک پیکر هستیم که به‌سوی هدف عالی حرکت می‌کنیم و در هماهنگی با هم می‌توان به اهداف کلان رسید.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه فرصت آزمون‌وخطا نداریم، افزود: با هماهنگی و برگزاری جلسات برای افزایش همکاری و تعامل بیشتر می‌توان به پیشرفت در حل مشکلات رسید.

شاهرخی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس افراد زیادی فعالیت خود را رها کردند تا با حضور در جبهه‌ها از ارزش‌ها و اسلام دفاع کنند و در ادامه راه نیز رهبری همین خلوص را دارند که در مقابل زورگویان ایستاده است.

وی ادامه داد: دانشگاه، دانشجو، استاد و معلم واژگانی مقدس هستند و جایگاه والایی دارند و دانشگاه خدمات ارزنده‌ای به‌نظام و مردم ارائه داده و هر پیشرفتی از دانشگاه آغاز شده است و قطار سازندگی نظام جمهوری اسلامی بی‌وقفه حرکت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: جوانان و دانشجویان امروز اگر از نسل اول انقلاب جلوتر نباشد، عقب نیستند از همین رو دانشگاه و دانشجویان واژه‌های پرمعنایی هستند و دانشگاه خدمات ارزنده‌ای را به نظام ارائه داده و هر پیشرفتی رخ داد، سرمنشأ آن از دانشگاه بوده است.

شاهرخی تصریح کرد: قطار سازندگی نظام همیشه در حال حرکت است و باید تلاش کرد تا این حرکت متوقف نشود و آموزش و تحقیقات و فناوری باید در این مسیر نقش خود را ایفا کند.

وی با اشاره به بروجرد، خاطرنشان کرد: بروجرد شهری است که نامدارانی را در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ادبی و چهره‌هایی را به جهان معرفی کرده است و در عرصه مجاهدت نیز بزرگوارانی از این دیار جان خود را تقدیم کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha