• سه‌شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402091410255
  • خبرنگار : 50177

رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان:

انتشار مقالات علمی و ارتقاء همکاری‌های بین‌المللی در زمینه پژوهش ضرورت دارد

انتشار مقالات علمی و ارتقاء همکاری‌های بین‌المللی در زمینه پژوهش ضرورت دارد

ایسنا/لرستان رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان گفت: روند توسعه و پیشرفت تحقیقات، انتشار مقالات علمی، ارتقاء همکاری‌های بین‌المللی در زمینه پژوهش و ترویج این فرهنگ در دانشکده منابع طبیعی بر اهمیت بزرگداشت هفته پژوهش می‌افزاید.

علی حقی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه بزرگداشت هفته پژوهش در دانشکده منابع طبیعی اهمیت زیادی دارد،  اضافه کرد: این هفته می‌تواند فرصتی مناسب برای تشویق دانشجویان، اساتید و پژوهشگران به انجام تحقیقات بیشتر و ارتقای سطح علمی در حوزه منابع طبیعی باشد.

وی گفت: زمینه منابع طبیعی شامل مواردی از جمله محیط زیست، آبخیزداری، شیلات و جنگلداری است که اهمیت بسزایی در حفظ ثروت‌های طبیعی، مدیریت پایدار منابع و حفظ تنوع زیستی دارد.

رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان بیان کرد: در این هفته، می‌توان به ارائه نتایج تحقیقات جدید، برگزاری کارگاه‌ها و سخنرانی‌های مرتبط با مباحث پژوهشی در حوزه منابع طبیعی پرداخت.

حقی زاده خاطرنشان کرد: از طرفی، ایجاد انگیزه و تشویق دانشجویان به شرکت فعال در پروژه‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های دانشجویی این هفته می‌تواند اثر بخشی بیشتری داشته باشد.

وی بیان کرد: همچنین، روند توسعه و پیشرفت تحقیقات، انتشار مقالات علمی، ارتقاء همکاری‌های بین‌المللی در زمینه پژوهش و ترویج فرهنگ پژوهش در دانشکده منابع طبیعی از دیگر مواردی است که می‌تواند بر اهمیت بزرگداشت هفته پژوهش بیافزاید.

رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان افزود: در نهایت، بهبود زیرساخت‌ها و امکانات پژوهشی، ارتقاء ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه و ترویج فرهنگ کارآمدی و نوآوری در حوزه منابع طبیعی می‌تواند از جمله اهداف این هفته باشد.

حقی‌زاده برگزاری نشست‌های تخصصی با دستگاه‌ه‌های اجرایی در حوزه منابع‌طبیعی، نشست و تبادل نظر با موضوعات فناوری و کارآفرینی، همایش و رویدادهای مناسبتی مرتبط با حوزه منابع طبیعی و نشست‌های تخصصی اعضای هیات علمی دانشکده منابع طبیعی را از جمله برنامه‌های هفته پژوهش عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha