• سه‌شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402091410266
  • خبرنگار : 50652

حیات جاری شد

آب شرب به «زرین گل» علی آبادکتول رسید

 آب شرب به «زرین گل» علی آبادکتول رسید

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه پیشرفت و آبادانی کشور مرهون حضور همیشگی مردم در صحنه هاست، افزود: با تلاش‌های انجام شده، تنش آبی مناطق مختلف یکی پس از دیگری مرتفع می‌شود.

سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز سه شنبه ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲ در آیین افتتاح پروژه بهسازی چشمه، خط انتقال آب و احداث مخزن ۲۰۰ متر مکعبی آب شرب روستای زرین گل علی آبادکتول که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: این هفتمین مخزن آبی است که قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای علی آبادکتول به بهره‌برداری می‌رساند.

وی حل گره‌ها و مشکلات کشور را مرهون حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه در همه رویدادها دانست و افزود: با همت مسئولین و با هدف خدمت‌رسانی به مردم، تنش آبی مناطق مختلف یکی پس از دیگری مرتفع می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا در مورد پروژه آب شرب روستای زرین گل علی آبادکتول که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا احداث شد، توضیح داد: این پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان، اهالی روستا، شورا، دهیاری و خیرین به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه مأموریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی، ۶۰ روز پیش در شهرستان مراوه تپه به اتمام رسید، گفت: اکنون این قرارگاه تمرکز خود را در ۱۳ روستای دهستان زرین گل علی آبادکتول گذاشته که این پروژه بزرگ را در کمتر از ۳ ماه اجرا و به بهره‌برداری برساند.

به گزارش ایسنا پیش‌تر و در سال ۱۳۹۸ امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان علی آبادکتول از اجرای ۲ هزار متر خط انتقال آب شرب در روستای زرین گل به علت فرسودگی و شکستگی‌های پی در پی و در راستای بالا بردن ضریب پایداری آب شرب روستای فوق خبر داده بود که در همین راستا ۲ هزار متر خط انتقال آب شرب از چشمه تا مخزن در این روستا انجام گرفت.

روستای زرین گل در ۱۰ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان علی آبادکتول واقع شده که دو چشمه بزرگ و دو رودخانه دارد و یکی از این رودخانه‌ها از شمال و دیگری از غرب روستا عبور می‌کند و در دهنه آن هشت آبادی وجود دارد و زرین گل بزرگ‌ترین روستای دهنه در کوهپایه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha