• سه‌شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402091410407
  • خبرنگار : 50660

۱۴ دبیرخانه ملی و ۳۹۰ دبیرخانه استانی پیگیر تخصصی شدن تشکل‌های مردم نهاد

۱۴ دبیرخانه ملی و ۳۹۰ دبیرخانه استانی پیگیر تخصصی شدن تشکل‌های مردم نهاد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: ۱۴ دبیرخانه ملی و ۳۹۰ دبیرخانه استانی پیگیر تخصصی شدن تشکل‌ها و موسسات برای کارایی بیشتر در سطح استان‌ها هستند.

علی پارسانیا امروز، ۱۴ آذرماه در رویداد توانمندسازی همنا ویژه تشکل‌ها و سمن‌های جوانان چهارمحال و بختیاری، در خصوص شبکه‌سازی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوانان، اظهار کرد: در دو سال اخیر ۱۴ شبکه سازمان‌های مردم نهاد جوانان در کشور با هدف توسعه مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان و با کمک به تشکل‌ها و هم‌افزایی سازمان‌خای مردم نهاد تشکل‌ها، برای تخصصی شدن پیگری شد.

وی از استقبال پرشور سازمان‌های مردم نهاد برای تخصصی شدن خبر داد و تصریح کرد: ۱۴ دبیرخانه ملی و ۳۹۰ دبیرخانه استانی پیگیر تخصصی شدن تشکل‌ها و موسسات برای کارایی بیشتر در زمینه تخصصی در سطح استان‌ها هستند.

پارسانیا همچنین توانمندسازی موسسات و تشکل‌ها در بازه زمانی طولانی مدت را از دیگر مزایای تخصصی شدن تشکل‌ها دانست و بیان کرد: آمادگی همکاری لازم از دستگاه‌های تخصصی مرتبط اعلام شده است.

وی همچنین از میزبانی چهارمحال و بختیاری برای شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد خبر داد و گفت: دبیرخانه‌های ملی در استان حضور پیدا خواهند کرد و طی سه روز آموزش‌های تخصصی مرتبط توسط اساتید کشوری به داوطلبان ارائه می‌شود.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری توسعه و تعالی هر جامعه را به واسطه حضور مردم در عرصه‌های مختلف دانست و اظهار کرد: یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم، استفاده از ظرفیت‌های مردم، گروه‌های مردمی و جوانان است.

محسن حسین‌میرزایی از پیگیری این هدف در عمر دو ساله دولت سیزدهم خبر داد و افزود: گروه‌های مردمی و تشکل‌های مردم نهاد در استان به عنوان مرجع مقبول در میان مردم وجود دارند و مردم برای امور خود به آنها مراجعه می‌کنند.

وی همچنین به روایت کارکنان وزارت کشور همراه در سفر ریاست جمهوری، از استقبال بی‌نظیر مردم استان در بین تمام استان‌ها قدردانی کرد و تصریح کرد: این حماسه بی نظیر با حضور مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری شکل گرفت.

۱۴ دبیرخانه ملی و ۳۹۰ دبیرخانه استانی پیگیر تخصصی شدن تشکل‌های مردم نهاد

۱۴ دبیرخانه ملی و ۳۹۰ دبیرخانه استانی پیگیر تخصصی شدن تشکل‌های مردم نهاد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha