• سه‌شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402091410421
  • منبع : نمایندگی مازندران

در آیین نکوداشت روز دانشجو مطرح شد

دانشجویان با تفکر جهانی شدن، تحصیل کنند

دانشجویان با تفکر جهانی شدن، تحصیل کنند

ایسنا/مازندران رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: نگاه دانشگاه بین المللی و به سمت جهانی شدن است و دانشجویان باید با این تفکر در این دانشگاه تحصیل کنند.

 فرهاد غلامی امرو در آیین نکوداشت روز دانشجو که در سالن مصباح مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو با بیان اینکه این روز را به مناسبت شهادت دانشجویان ۱۶ آذر گرامی می‌داریم، اظهار کرد : دانشجو در کنار نقش اصلی مطالبه علم و دانش، باید در ارتقای فرهنگ دانشگاهی و سطوح معنوی خود تلاش فراوانی کند.

وی افزود: آینده از آن شما دانشجویان است زیرا از دل همین دانشگاه است که دانشجویانی در آینده کرسی‌های مهم کشوری را تصاحب خواهند کرد.

این مسئول تاکید کرد: فضای امروز دانشگاهی به نسبت گذشته هم از نظر افزایش دانشجو، کیفیت آموزش، استفاده از فناوری‌های نوین و افزایش مقالات علمی و تولید علم بسیار رشد پیدا کرده است .

غلامی با اظهار این مطلب که این دانشگاه یک دانشگاه جوانی است که از سال ۱۳۶۵ آغاز به‌کار کرده که هم اکنون دارای جایگاه خوبی در کشور است، اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور و مرکز کلان منطقه یک آمایشی سلامت کشور است.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه مسئول دبیرخانه این کلان منطقه است و علاوه بر خدمات استانی در حال ارائه خدمات ملی نیز است.

دانشجویان با تفکر جهانی شدن، تحصیل کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی آموزشی درمانی و تحقیقاتی و همچنین توسعه بخش‌های آموزشی، ساخت کتابخانه، راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی و ورود به نسل ۳ و ۴ هستیم، خاطرنشان کرد: گام به گام به سمت جلو حرکت می‌کنیم و با جدیت در حوزه بین‌الملل نیز در حال فعالیت هستیم.

این مسئول در همین زمینه با اعلام اینکه هم اکنون، بیش از ۱۶۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه مشغول تحصیل هستند و به‌دنبال تبادل اساتید و دانشجو با دانشگاه‌های کشورهای دیگر هستیم، خطاب به دانشجویان، متذکر شد: نگاه دانشگاه یک نگاه بین‌المللی و جهانی است و باید با این تفکر تحصیل کنید.

دانشجویان با تفکر جهانی شدن، تحصیل کنند

 در این مراسم دانشجویان مطالبات، چالش‌ها و مشکلات خود را با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه مطرح کردند و مسئولان مربوطه پاسخگوی آنان بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha