• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402091510482
  • خبرنگار : 50189

تاکید مدیر شرکت نفت کرمان بر لزوم ثبت‌نام متقاضیان گاز مایع در سامانه «سدف»

تاکید مدیر شرکت نفت کرمان بر لزوم ثبت‌نام متقاضیان گاز مایع در سامانه «سدف»

ایسنا/کرمان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان بر لزوم ثبت‌نام متقاضیان در سامانه دریافت فرآورده‌های نفتی (سدف) برای دریافت گاز مایع تأکید کرد.

سیدباقر نورالدینی در این باره گفت: گاز مایع به قیمت یارانه‌ای در حال توزیع است، اما همه متقاضیانی که نیازمند دریافت گاز مایع برای مصارف خانگی و یا مشاغل خرد هستند باید با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت‌نام و از طریق این بستر الکترونیکی سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی تأکید کرد: ماهیت شکل‌گیری سامانه سدف که زیرساخت‌های آن در سال‌های گذشته آماده و تکمیل شده، همین امر بوده تا متقاضیان واقعی گاز مایع را که به گاز شهری دسترسی ندارند، شناسایی کرده و سوخت یارانه‌ای از این طریق در اختیار این افراد قرار گیرد.

وی افزود: برخی مصارف مربوط به کسب‌ و کارهای خرد است که سازمان صنعت، معدن و تجارت متولی شناسایی این مشاغل است و باید احراز هویت آنها انجام شود و با تأیید سازمان صمت استان، گاز مایع در اختیار این مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه کرمان با بیان اینکه حدود ۱۰ درصد نیاز گاز مایع استان مربوط به نیازهای غیریارانه‌ای است، گفت: تلاش ما این است شرایطی را فراهم سازیم تا آن را هم از طریق سامانه سدف توزیع کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت کرمان، نورالدینی‌ تأکید کرد: این شرکت تنها وظیفه توزیع‌ گاز مایع را به‌عهده دارد و قیمت‌گذاری و نظارت بر نحوه توزیع به‌عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد تنظیم بازار است.

وی تصریح کرد: هیچ کمبودی وجود ندارد و اولویت اصلی تامین نیاز مردم است و به هر مقدار شرکت‌های توزیع کننده گاز مایع توزیع الکترونیکی داشته باشند، گاز مایع به آنها تحویل خواهد شد، اما باز هم تأکید می‌کنیم که توزیع تنها در بستر سامانه سدف انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha