• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402091510570
  • خبرنگار : 50228

موسوی: چرا این همه سال وزنه زدم؟/از قراردادهایمان چیزی ته جیب‌مان نمی‌ماند

موسوی: چرا این همه سال وزنه زدم؟/از قراردادهایمان چیزی ته جیب‌مان نمی‌ماند

ایسنا/خوزستان دارنده مدال نقره مسابقات وزنه‌برداری جهان با بیان این که همچنان شغل ندارم، گفت: دائما با خود می‌گویم اصلا چرا این همه سال وزنه زدم و تمرین کردم و ای کاش درس می‌خواندم و زودتر کارشناسی‌ام را می‌گرفتم تا به واسطه همین مدرک در ارگانی استخدام می‌شدم.

سید ایوب موسوی در گفت‌وگو با ایسنا درباره سطح مسابقات در دسته ۹۶ کیلوگرم در هفته دوم لیگ برتر در اهواز اظهار کرد: با توجه به حضور ملی‌پوشان در هفته دوم، رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار شد. من علی‌رغم اینکه در هفته نخست، اول شده بودم، روز گذشته در رده سوم قرار گرفتم زیرا یکسری مشکلات داشتم و نتوانستم آن طور که باید وزنه بزنم، البته از عملکردم راضی هستم.

موسوی: چرا این همه سال وزنه زدم؟/از قراردادهایمان چیزی ته جیب‌مان نمی‌ماند

یک وزنه‌بردار مبلغ قراردادش را فقط می‌تواند خرج بدنش کند

وی در پاسخ به این سؤال که یکی از گلایه‌های وزنه‌برداران پایین بودن مبلغ قراردادهایشان در لیگ برتر است و شما این موضوع را چطور می‌بینید؟ گفت: اگرچه مبالغ امسال بیشتر شده است اما با توجه به شرایط اقتصادی واقعا جوابگوی مخارج یک وزنه‌بردار نیست. یک وزنه‌بردار می‌تواند مبلغ قرارداد خود را فقط خرج بدنش کند و چیزی ته جیبش باقی نمی‌ماند. امیدوارم در ادامه شاهد افزایش دستمزد وزنه‌برداران باشیم تا این مهم تأثیر زیادی در انگیزه و آینده این ورزشکاران داشته باشد.

موسوی: چرا این همه سال وزنه زدم؟/از قراردادهایمان چیزی ته جیب‌مان نمی‌ماند

چرا این همه سال تمرین کردم؟

وزنه‌بردار دسته ۹۶ کیلوگرم تیم مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به مسئولیت جدیدش در هیات وزنه‌برداری منطقه آزاد اروند، گفت: مدتی پیش سرپرست این هیات شدم و امیدوارم بتوانم به وزنه‌برداری منطقه آزاد اروند کمک کنم. البته همچنان شغل ندارم و پیگیر هم بودم اما پیشنهادهایی به من شد که فکر می‌کنم با توجه به این همه زحماتی که در وزنه‌برداری ایران کشیده‌ام حق من نیست و دائما با خود می‌گویم اصلا چرا این همه سال وزنه زدم و تمرین کردم و ای کاش درس می‌خواندم و زودتر کارشناسی‌ام را می‌گرفتم تا به واسطه همین مدرک در ارگانی استخدام می‌شدم.

موسوی: چرا این همه سال وزنه زدم؟/از قراردادهایمان چیزی ته جیب‌مان نمی‌ماند

مناطق نفت خیز خدمات زیادی به وزنه‌برداری ایران داشته است

وی در ادامه با قدردانی از میزبانی خوب مناطق نفت‌خیز جنوب خاطرنشان کرد: جا دارد از حمایت‌های آقای فرهمند مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب از وزنه‌برداری قدردانی کنم. خوشبختانه این باشگاه جزو سه باشگاه مطرح در وزنه‌برداری ایران است که خدمات زیادی به این رشته داشته است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۸:۴۲

منم ارشد مهندسی دارم بیکارم. حالا که چی؟؟