• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402091510715
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت بافت فرسوده سمنان در نهضت ملی مسکن

لزوم استفاده از ظرفیت بافت فرسوده سمنان در نهضت ملی مسکن

ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر ضرورت استفاده از ظرفیت بافت‌های فرسوده استان در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: توجه به بافت فرسوده در طرح نهضت ملی مسکن می‌تواند به زیباسازی منظر شهری در مناطق کمتر برخوردار و قدیمی شهر کمک کند.

سید محمدرضا هاشمی امروز (چهارشنبه، ۱۵ آذر ماه) در جلسه شورای مسکن استان در محل استانداری، اظهار کرد: پروژه بسیار خوب و با کیفیت مسکن سازمانی ارتش با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به بهره‌برداری رسید و پروژه ۵۱۶ واحدی ارتش نیز با سرعت در شاهرود در حال اجراست و لازم است تسریع و تعیین تکلیف زمین ۲۰۶ هکتاری الحاقی در شهرستان شاهرود در دستور کار قرار گیرد.


وی ادامه داد: اداره‌های کل راه و شهرسازی استان و شرق استان نسبت به گذشته روند مطلوبی داشته‌اند که باید این تلاش در راستای کسب رتبه‌های برتر کشوری در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تقویت شود.


استاندار سمنان تاکید کرد: بانک‌های عامل استان ضرورت دارد همکاری خود را در راستای تسریع در روند پرداخت تسهیلات و روند اجرایی احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن بیش از پیش افزایش دهند.


هاشمی بیان کرد: آمادگی بیش از پیش برای اجرای طرح جوانی جمعیت و واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط از دیگر اموری است که باید در دستور کار شورای مسکن استان باشد. پرونده‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره تسهیلات مسکن روستایی از دیگر اولویت‌هایی است که باید مد نظر بانک‌های عامل قرار گیرد.


وی همچنین در دیدار با دانشجویان مستقر در خوابگاه اندیشه دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان، با تبریک فرا رسیدن روز دانشجو گفت: یکی از بهترین فرصت‌های جوانی، دوران دانشجویی است و لازم است جوانان قدر این دوران را بدانند.

استاندار سمنان ادامه داد: دانشگاه علوم‌ پزشکی سمنان، اقدامات مناسب و ارزشمندی در عرصه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انجام داده است.


وی با اشاره به اینکه این افتخار را داشته‌ام که سال‌ها در حوزه دانشگاه و در کنار دانشجویان و اساتید باشم، افزود: با همکاری رئیس دانشگاه، برای سلامت و نشاط دانشجویان‌ در خوابگاه، امکانات به‌روز ورزشی و بدنسازی تهیه و نصب خواهد شد.


او با تاکید بر اینکه وجود دو دانشگاه علوم‌ پزشکی در این استان، فرصتی مغتنم برای ارتقای حوزه سلامت است، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما، توجه به قشر دانشجو و رسیدگی به درخواست‌ها و مطالبات صنف دانشجو است.‌


هاشمی با اشاره به «برخی اغتشاشات سال گذشته در کشور» گفت: خوشبختانه دانشجویان این استان، مطالبات خود را هوشمندانه و قانونمند مطرح می‌کنند.‌


او اضافه کرد: استان سمنان سالانه میزبان حدود ۲۰ میلیون نفر زائر است و بیش از ۳۷ درصد مراجعه‌کنندگان به مراکز اورژانس استان از زائران و مسافران هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha