• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402091510829
  • خبرنگار : 50130

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کرد

برگزاری تورنمنت بین‌المللی گلبال با حضور ورزشکاران ۴ کشور با میزبانی کردستان

برگزاری تورنمنت بین‌المللی گلبال با حضور ورزشکاران ۴ کشور با میزبانی کردستان

ایسنا/کردستان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، از برگزاری تورنمنت بین المللی گلبال با حضور تیم های ایران، سوریه، عراق و ترکیه به میزبانی کردستان خبر داد.

آمنه غلام ویسی، صبح امروز چهارشنبه (۱۵ آذر ماه) در مجمع عمومی و سالیانه هیأت ورزش های نابینایان استان در کردستان که با حضور«محمدرضا مظلومی» رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور، برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه استاندار کردستان خود از حامیان ورزش استان بوده و همواره جامعه ورزشکاران را مورد حمایت خود قرار داده اند.

وی افزود: هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان کردستان از جمله هیات های فعال استان هستند که کسب موفقیت های ملی و برگزاری رویدادهای قهرمانی کشور را به ثبت رسانده و کارنامه قابل قبولی ارائه داده اند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، تعامل خوب هیات و اداره کل ورزش و جوانان با فدراسیون ورزش های نابینایان کشور سبب شد تا فدراسیون با اعتماد به کردستان میزبانی رقابت های قهرمانی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان آقایان کشور را به این استان واگذار کند و خوشبختانه این مسابقات به نحو مطلوبی در مردادماه امسال به میزبانی کردستان برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری اردوی تیم ملی گلبال نابینایان و کم بینایان دختران کشور به میزبانی سنندج از جمله رویداد مهم دیگری بود که با همکاری فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی استان و همچنین حمایت ویژه استاندار کردستان برگزار شد.

مسئول ورزش و جوانان استان تاکید کرد؛ یکی از فعالیت های مناسب هیات ورزش های نابینایان انجام استعدادیابی و جذب ورزشکار برای رشته های مختلف آن در سراسر استان بود که به خوبی صورت گرفت.

غلام ویسی با اشاره به میزبانی استان کردستان از رویداد بین المللی گلبال با حضور ورزشکاران و نمایندگان چهار کشور ایران، عراق، سوریه و ترکیه خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و هماهنگی های این رویداد صورت گرفته و جلسات بررسی مشکلات و حل موانع پیش رو برگزار شده و امیدواریم با همکاری سایر نهادها و ادارات دولتی استان شاهد هرچه باشکوه برگزار کردن این رویداد باشیم.

وی برگزاری این تورنمنت بین المللی در استان کردستان را مهم خواند و یادآور شد: در راستای میزبانی خوب کردستان از این رویداد نیاز است تا تمامی ظرفیت های استان به کار برده شود.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha