• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402091510864
  • خبرنگار : 50227

تجمع جمعی از نیروهای پیمانکاری آبفای اهواز+ پاسخ آبفا

تجمع جمعی از نیروهای پیمانکاری آبفای اهواز+ پاسخ آبفا

ایسنا/خوزستان جمعی از نیروهای پیمانکاری وصول مطالبات شرکت آب و فاضلاب اهواز با تجمع در مقابل استانداری خوزستان خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

تجمع جمعی از نیروهای پیمانکاری آبفای اهواز+ پاسخ آبفا

امروز ۱۵ آذرماه جمعی از نیروهای پیمانکاری وصول مطالبات شرکت آب و فاضلاب اهواز با حضور در مقابل استانداری خوزستان خواستار رسیدگی به مطالبات و تغییر نوع قراردادهای خود شدند.

به گفته یکی از این نیروهای پیمانکاری که در این تجمع حاضر بود تعداد حاضرین در این تجمع حدود ۲۰۰ نفر بوده که همه این نیروها خواستار تغییر نوع قرارداد درصدی خود با پیمانکار وصول مطالبات آبفا هستند زیرا درصد افزایش یافته است و به سختی افراد به سقفی می‌رسند که بتوانند حقوق اداره کار دریافت کنند.

وی افزود: این نوع قرارداد اصلا صحیح نیست زیرا وقتی کارگر کار می‌کند باید براساس قانون، حقوق کارگری دریافت کند اما اصلا شرایط به این شکل نیست. حقوق دریافتی بسیاری از این نیروها ۲ تا ۳ میلیون و حتی تا یک میلیون تومان نیز است.

در این زمینه افشین حاتمی مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نیروهایی که در مقابل استانداری خوزستان تجمع کرده‌اند نیروهای شرکت آبفا اهواز نیستند، بلکه نیروهای پیمانکار وصول مطالبات هستند که قرارداد این افراد به صورت درصدی است.

وی افزود: این نیروهای پیمانکار به هر اندازه‌ای که آورده داشته باشند براساس درصد قرارداد خود حقوق دریافت می‌کنند و تعداد این افراد نیز حدود ۴۰ نفر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: این نیروها به دلیل کم کاری که در شهریورماه داشته‌اند، درصد حقوق پایینی از پیمانکار دریافت کرده‌اند و اکنون به این مساله معترض هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۹:۴۶

سلام آب اهواز طبق هیچ قانونی نیست لازم است دولت بازرسانی به این اداره جهت برسی بفرستد

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۲۳:۵۸

چی میگی امووو مافیای اهواز رو هیچکس نمیتونه حل کنه هر بازرسی که بیاد اهواز قلیه میگو میخوره و مشکلات رو نمیبینه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۲۲:۴۳

شرایط اسفبار عدم پرداخت ۳ ماه حقوق عقب افتاده و سختی کار گرما و سرما آلودگی و شرایط نابسامان بیمه های تکمیلی هم مزید علت شده که خانواده های پرسنل زحمتکش آبفا اهواز با بدترین شرایط ممکن روزگار را سپری می‌کنند.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۰۱:۰۶

حق کارگرخوردنی نیست از خدابترسید پبمانکارها

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۰۲:۰۰

خوب یک کمیته حقیقت یابی استانداری تشکیل بدهد. حتماً یک مشکلی وجود دارد ؟

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۲۰:۰۹

من یکی ازنیروها وصول مطالبات اداره ابفا هستم حقوق برج ۶ به ۳میلیون تومان دادند دو فرزند دارم باا ین وضعیت اقتصادی

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۲۱:۲۰

انشاءالله روزی برسد فقیرهاجای ثروتمندان بگیرند وثروتمندان جای فقیرها این حاتمی نفسش ازجای گرم بلندمیشه نیروی پیمانکار که ۱۹ سال سابقه داره چراتبدیل وضعیت نشه آیاحقش نیست چرامثل خودتان که ماه به ماه حقوق دریافت می‌کنید حقشان راماه به ماه نمی‌دید آیاباپیمانکارمنافعی دارید که میترسید ازدست بدید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۲۲:۲۶

من‌ رفتم‌ برای‌ استخدام‌ به‌ جای‌ پدرم‌ ودرخواست‌ دادم‌ وبا‌ حضور‌ بازرس‌ از‌ تهران‌ ولی‌ متآسفانه‌ تا‌ حالا‌ هیچ‌ خبری‌ به‌ من‌ ندادن‌ و‌ نیروی‌ شهرستانی‌ در‌ این‌ اداره‌ استخدام‌ کردن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۲۲:۳۴

چرا کسی جوابگو وپیگیر کارگران پیمانکاری نمی‌شود پس قول قرار امنیت شغلی وعدالت درحقوق کجا رفت واقعا خسته شدیم کارگرانی شهرداری وابفا وغیره دربدترین شریط با نداشتن خانه ومعیشت در رنج می سپرن واقعا باحقوق ۸ و۹ تومان میشه جوابگو یک خانواده دریک ماه باشیم...

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۲۳:۰۳

دوروغ تحویل مردم ندید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۸ ۱۹:۱۸

سلام من یکی از مامورین وصول مطالبات برق اهواز هستم که متاسفانه برا گرفتن حقوقمون رفیتم پیش مهندس شیاری مدیر عامل برق اهواز ومهندس فارس مدان و مهندس ملکی بلا نسبت مار رو مثل حیوان هم حساب نکردن وما رو انداختن بیرون مسولین کشوری و محترم استان خوزستان اهواز به این موضوع ندادن حقوق به کارگران وصول مطالبات برق اهواز رسیدگی بشه