• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402091510946
  • خبرنگار : 50233

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در بازدید از ایسنا:

غزه تابلوی تلخی از واقعیت دنیاست / کشف فساد اخیر گویای فسادستیزی دولت است

غزه تابلوی تلخی از واقعیت دنیاست / کشف فساد اخیر گویای فسادستیزی دولت است

ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ایسنا به‌عنوان یکی از وجوه مشترک و نقطه اتصال فرهنگ و ارشاد اسلامی با جهاد دانشگاهی نام برد و گفت: رسانه‌های موثر، از جمله ایسنا باید به تبیین واقعیت‌های جهان امروز بپردازند.

فرشید فلاح که به بهانه ۱۶ آذر در دفتر ایسنا حضور یافته بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران این رسانه اظهار کرد: غزه تابلویی از واقعیت دنیای امروز است که با نگریستن در آن می‌توان به بسیاری از حقایق پی برد.

وی ضمن تبریک گفتن ۱۶ آذر، سالروز تأسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) افزود: ایسنا از رسانه‌های موثر و مورد وثوق مخاطبان است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان به تلاش بی‌وفقه رسانه‌های معاند برای ضربه زدن به کشور اشاره و بیان کرد: رسانه‌های داخلی باید به مقابله با دسیسه‌های رسانه‌های معاند بپردازند. رسانه‌های ما و از جمله ایسنا و فعالان مجازی و دیگر رسانه‌ها، حریف رسانه‌های معاند هستند.

وی بر لزوم افشاگری درباره واقعیت‌های دنیای غرب و رسانه‌های معاند تاکید و اظهار کرد: تبیین این واقعیت‌ها می‌تواند به مخاطبان در شناخت واقعیت‌ها کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از وارونه کردن حقیقت در برخی رسانه‌های غربی انتقاد کرد و افزود: برخی رسانه‌های غربی در ماجرای غزه، گاه به برخی مطالب دروغین و غیرمستند درباره حماس و دیگر گروه‌های جهادی می‌پردازند. این در حالی است که هزاران ویدیو و عکس از کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان غزه را نادیده می‌گیرند.

فلاح گفت: جنگ غزه امروز یک تابلوی کامل از واقعیت تلخ جهان امروز و رفتار فریبکارانه حاکمان غربی است. در این تابلو به روشنی می‌توان ادعاهای پوچ حقوق بشری غرب، شعاری بودن شعارهای دموکراسی‌خواهانه، نقش موثر آمریکا و دولت‌های اروپایی در کشتار مردم مظلوم فلسطین، ظلم به زن و بسیاری دیگر از واقعیت‌های جهان امروز را دید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه جنگ غزه فرصت رسانه‌ای بی‌نظیری برای شناساندن واقعیت غرب به مردم است، گفت: مردم جهان می‌توانند چهره واقعی آمریکا و دولتمردان غربی را این تابلوی غزه ببینند.


وی با بیان اینکه پرداختن به جنگ غزه امروز فقط یک موضوع مربوط به فلسطینی نیست، ادامه داد: پرداختن به غزه از این منظر یک موضوع مرتبط با ایران است.

غزه تابلوی تلخی از واقعیت دنیاست / کشف فساد اخیر گویای فسادستیزی دولت است

کشف فساد اخیر نشان‌دهنده فسادستیزی دولت است

فلاح با بیان اینکه رسانه‌های معاند به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها هستند، به کشف فساد اخیر در ایران اشاره و بیان کرد: این فساد توسط دولت کشف و اطلاع‌رسانی شد و طرح آن نشان‌دهنده فسادستیزی دولت است؛ اما رسانه‌های معاند به‌گونه‌ای درباره فساد در حوزه چای سخن می‌گویند که اگر فسادی کشف شد، نباید رسانه‌ای شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌های غربی و معاند به‌دنبال سوءاستفاده از این موارد برای مبارزه با جمهوری اسلامی هستند، ادامه داد: آنها در این مورد می‌خواهند بازی را باژگونه و چپه کنند. این در حالی‌ است که دولت در این فقره درپی مبارزه با فساد است و با کشف این فساد به‌دنبال برخورد با مفسد و متخلف است.

رسانه‌ها مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه رسانه‌های معاند در آستانه انتخابات به‌دنبال سیاه‌نمایی بیشترند، گفت: آنها به‌دنبال این هستند که انتخابات سردی در ایران برگزار شود و مشارکت مردم در آن پایین باشد.

وی تلاش در راستای افزایش مشارکت مردم را وظیفه همه دانست و گفت: فقط در سایه جلب رضایت مردم و افشای توطئه‌های دشمنان است که می‌توان به برپایی انتخاباتی با شکوه و با مشارکت حداکثری مردم کمک کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه توطئه‌های اقتصادی دشمنان یکی از دلایل برخی نارضایتی‌های مردم در حوزه اقتصاد و معیشت است، اضافه کرد: رسانه‌ها وظیفه دارند که این واقعیت‌ها را تبیین کنند. انتظار ما از رسانه‌های کشور و از جمله ایسنا این است که توجه ویژه‌ای به انتخابات پیش رو داشته باشند و مردم را به حضور حماسی در انتخابات دعوت کنند.

وی از آمادگی این اداره کل برای مشارکت با جهاد دانشگاهی در برگزاری برنامه‌های دانشجومحور خبر داد و افزود: روزانه برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی در استان برگزار می‌شود و انتظار می‌رود قشر دانشجو استفاده بیشتری از این ظرفیت‌ها کند.

غزه تابلوی تلخی از واقعیت دنیاست / کشف فساد اخیر گویای فسادستیزی دولت است


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha