• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402091510960
  • خبرنگار : 50134

رییس دانشگاه ارومیه:

امکانات رفاهی و ورزشی دانشگاه ارومیه در حال نوسازی و تجهیز است

امکانات رفاهی و ورزشی دانشگاه ارومیه در حال نوسازی و تجهیز است

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس دانشگاه ارومیه بااشاره به اینکه تمام امکانات رفاهی و ورزشی دانشگاه در جهت رفاه دانشجویان در حال نوسازی و تجهیز است، تصریح کرد: تاکنون ۱۷میلیارد تومان برای این موضوع هزینه شده است.

احمد علیجانپور ۱۵ آذرماه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در سالن جلسات دانشگاه ارومیه برگزار شد، افزود: خوابگاه متاهلی ۵۴ واحدی با اعتبار  ۵۵میلیارد تومان در حال احداث است که طبق زمان بندی اعلام شده تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.

علیجانپور اظهار کرد: یکی از مواردی که خدمات رسانی دانشگاه را با مشکل مواجه  کرده کسری تخصیص بودجه است به طوری که در سال جاری ۵۰میلیارد تومان کسری تخصیص داریم که نیازمند پیگیری از طرف استانداری است.

رئیس دانشگاه ارومیه با اشاره به افتخارات کسب شده دانشگاه ارومیه در ۲سال اخیر یادآور شد: دریافت جایزه ملی ثریا، جایزه ملی سرو، ارتقای۲۰۰رتبه‌ای در رتبه بندی تایمز و ارتقای ۱۵۰رتبه ای در رتبه بندی شانگهای از جمله این دستاورد ها است که همگی مدیون تلاش دانشجویان و اساتید هستند.

وی ادامه داد: همه دانشگاهیان برای بازوان پیشران توسعه معرفی شده در استان ازجمله در بحث معدن، کشاورزی، تجارت بین الملل و راه، برنامه ریزی و احصا نیاز کرده اند اما برای رفع این نیازها نیازمند آزمایشگاه و تجهیزات بروز هستند.

وی افزود: در سال جاری میزان قرار داد منعقد شده دانشگاه با صنعت به ۱۸ میلیارد تومان رسید که اگر آزمایشگاه‌های دانشگاه مجهز به ابزارهای به روزتر باشند این میزان افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه درخواست می شود در سفر دور دوم رییس جمهور به استان اعتبار خوبی برای تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های استان به ویژه دانشگاه ارومیه تخصیص یابد، تصریح کرد: در سفر دور اول رئیس جمهور به استان در حوزه آبرسانی به دانشگاه ۲۵ میلیارد تومان، در حوزه نوآوری ۱۰میلیارد تومان، خرید تجهیزات ۷ میلیارد تومان و  ۵میلیارد تومان نیز کمک‌های موضوعی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha