• جمعه / ۱۷ آذر ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402091511067
  • خبرنگار : 90047

شاهرخی: مگر گل‌محمدی کم جام گرفته که با یک باخت بی‌احترامی می‌شود؟

شاهرخی: مگر گل‌محمدی کم جام گرفته که با یک باخت بی‌احترامی می‌شود؟

پیشکسوت پرسپولیس گفت: رفتار نادرست هواداران در بازی پرسپولیس و الدحیل دور از فوتبال حرفه ای بود و امکان دارد محرومیت به دنبال داشته باشد.

همایون شاهرخی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس برابر الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: این از واقعیت‌های فوتبال است و هیچ وقت نمی‌توانیم پیش بینی درستی در فوتبال داشته باشیم،‌ هر چند منطق می‌گوید باید پرسپولیس برنده این دیدار می‌شد اما شرایط به نفع الدحیل رقم خورد.

وی افزود: متاسفانه حواشی و اختلافاتی در پرسپولیس وجود دارد که در کار این تیم تاثیر نامطلوبی گذاشت و حاصل آن حذف از لیگ قهرمانان آسیا بود.

به گل‌محمدی کم لطفی شد

شاهرخی در خصوص برخورد هواداران پرسپولیس با کادرفنی و بازیکنان در پایان بازی، اظهار کرد: این گونه رفتارها با بازیکنان و کادر فنی درست نیست و امکان دارد از سوی کنفدراسیون آسیا حتی محرومیت در نظر گرفته شود. باید تحت هر شرایطی هواداران نظم را رعایت کنند. باخت تیم پرسپولیس آن هم در خانه خود برای هوادار سخت است اما بروز چنین رفتارهایی کم لطفی به یحیی گل محمدی و کادر فنی است.

هر تغییری به پرسپولیس ضربه می‌زند

این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این پرسش که با این باخت احتمال دارد یحیی گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس تغییر کند، افزود: یحیی برای پرسپولیس چند جام کسب کرده و با یک باخت نباید به فکر تغییر او و سایر کادر فنی بود. مدیر باشگاه اگر نگاه‌حرفه ای و تخصصی به این مساله داشته باشد قطعا با یک باخت به فکر تغییر کادر فنی نخواهد بود و هر گونه تغییری در شرایط کنونی به ضرر پرسپولیس خواهد بود.

شاهرخی خاطرنشان کرد: اگر به موفقیت‌های یحیی گل‌محمدی طی چند سال اخیر نگاه کنیم می بینیم که در هر دوره عملکرد موفقی داشته و نباید با یک شکست نسبت به این مربی بزرگ بی‌احترامی کرد، اگر مدیریت نگاه تخصصی داشته باشد قطعا ادامه مسیر را با یحیی گل محمدی ادامه خواهد داد.

وی در پایان گفت: پرسپولیس امسال به دلیل اختلافات داخلی پرسپولیس دچار بدشانسی شد و نتوانست به نتایج مطلوب خود دست پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۷ ۱۲:۰۲

سلام.شانس بهش اون موقع رو کرد.خدابخواهد همین میشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۷ ۱۶:۰۱

همایون خان شاهرخی پیشکسوت پاس تهران هستند که توسط چند نادان برباد رفت،اشتباه نکنید.