• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402091511089
  • منبع : نمایندگی مازندران

فعالیت مرکز پایدارسازی مشاغل جهاد دانشگاهی مازندران در نمایشگاه صنعت نساجی

فعالیت مرکز پایدارسازی مشاغل جهاد دانشگاهی مازندران در نمایشگاه صنعت نساجی

ایسنا/مازندران رئیس جهاد دانشگاهی مازندران از دعوت و حضور ۱۰ پشتیبان مشاغل خانگی در اولین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی، پوشاک و صنایع وابسته در ساری خبر داد.

به گزارش ایسنا، "محمدرضا یوسفی‎‌مهر" رئیس جهاد دانشگاهی مازندران امروز در بازدید از اولین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی، پوشاک و صنایع وابسته با حضور شرکت‌ها صنعتی استانی و کشوری روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه در نمایشگاه نیاوران ساری افتتاح شد، گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد توسعه‌گرا و تسهیلگر است و با توجه به سابقه فعالیت این نهاد در حوزه اشتغال و پایدارسازی مشاغل خرد و خانگی این بستر فرصتی است تا این مشاغل خرد بتوانند با زنجیره ارزش پوشاک خود را پیوند دهند.

یوسفی مهر تصریح کرد: طرح ساماندهی بازارهای استان مازندران توسط جهاد دانشگاهی از سال جاری به مرحله اجرا درآمد و تا پایان سال به پایان خواهد رسید.

وی افزود: در این طرح همه بازارهای روزانه، هفتگی، فصلی و نمایشگاهی استان برخط می‌شود و تولیدکنندگان برای عرضه محصولات خود از این بازارها با رجوع به سامانه مربوطه مطلع خواهند شد.

وی پوشاک را جزو اقلام سبد خرید گردشگران در استان مازندران یاد کرد و گفت: امیدواریم با تلاش جهاد دانشگاهی و استانداری در ایجاد زنجیره ارزش در مزیت‌های استان گامی مثبت برداریم.

یوسفی‌مهر اظهار کرد: در این نمایشگاه جهاد دانشگاهی مازندران با دعوت از ۱۰ پشتیبان مشاغل خرد و خانگی و موسسه مد لباس  در زمینه پوشاک مشاغل به نمایندگی از ۵ شهرستان برای شکل‌گیری زنجیره ارزش و پایدارسازی مشاغل فراهم کرد و تولیدکنندگان توانستند تولیدات خود را در معرض بازدیدکنندگان قرار دهند.

وی ضمن قدردانی از سید محمود مهدی‌زاده راهبر زنجیره ارزش استان که در غرفه مشاوره کسب و کار و پایدارسازی مشاغل جهاد دانشگاهی حضور دارند، افزود:  مشاوره شغلی در راستای پیوند زنجیره ارزش پوشاک و هدایت و حمایت‌های اجرایی از  اقدامات خوبی بود و امیدواریم فعالین کسب و کار از این فرصت سه روزه نهایت بهره را ببرند.

لازم به ذکر است؛ این نمایشگاه با حضور دکتر گرجی مدیر کل صنایع نساجی پوشاک و چرم کشور و نیز فعالان پوشاک و نساجی استان افتتاح و مورد استقبال اهالی حوزه صنعت نساجی و پوشاک قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha