• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۵
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1402091511133
  • منبع : روابط عمومی فیلم

انتشار تیزرهای «ضد» و «گانورا»

انتشار تیزرهای «ضد» و «گانورا»

تیزر دو فیلم سینمایی «ضد» و «گانورا» منتشر شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، اکران عمومی فیلم سینمایی «ضد، محصول سازمان سینمایی سوره، به کارگردانی امیرعباس ربیعی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی حسین تراب‌نژاد، با شعار «زندگی بی‌عشق، مردگی‌ست...»، از امروز ۱۵ آذرماه در سینماهای سراسر کشور آغاز شد. 

همزمان با آغاز اکران، از تیزر این تریلر سیاسی - عاشقانه که ساخت آن برعهده امید میرزایی بوده است، رونمایی شد. 

مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مجید پتکی، روزبه رئوفی، عماد درویشی، مهشید جوادی، شیرین آقاکاشی و امین خانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«ضد» قصه خود را در بستری ملتهب بین عشق و ایدئولوژی از زمستان سال ۵۹ تا تابستان سال ۶۰ روایت می‌کند. 

فیلم سینمایی «ضد» برای نخستین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد دریافت ۷ سیمرغ و برنده ۲ سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد و بهترین طراحی صحنه شد. این فیلم در موسسه فرهنگی هنری وصف صبا تولید شده و پخش آن با موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز است.

همچنین همزمان با آغاز اکران سراسری انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» تیزر رسمی این اثر با ۴ لهجه و گویش ایرانی رونمایی شد.

انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» به کارگردانی سید احمد علمدار و تهیه‌کنندگی سید محمدحسین علمدار از امروز ۱۵ آذرماه  به سرگروهی سینما هویزه مشهد، در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

تیزر اصلی این اثر علاوه بر زبان فارسی به ۳ گویش و لهجه ملی آذری، کردی، گیلکی و خراسانی دوبله شده است.

«مسافری از گانورا» داستان یک موجود فضایی است که به زمین سفر می‌کند و با کمک پسری معلول و دوستانش به جستجوی فرمانروای گمشده سیاره گانورا می‌پردازد تا صلح را به سرزمینشان بازگرداند.

این اثر در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت پروانه زرین جایزه ویژه دبیر جشنواره، تندیس ویژه ستاد ملی خانواده و جوانی جمعیت و همچنین  جایزه «فرهنگ بنیان» شد.

«مسافری از گانورا» با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری «مؤسسه فرهنگی تصویر هنر پاسارگاد شرق»، «صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران»، «صندوق پژوهش و فناوری سپهر» و «مرکز انیمیشن سوره» تولید شده است. این فیلم اولین اثر بلند سینمایی رویداد «رویازی» (نخستین رویداد «پیچینگ» تخصصی انیمیشن ایران) است که توسط مرکز انیمیشن سوره مدیریت و راهبری می‌شود.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha