• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402091511191
  • خبرنگار : 50441

اعتراض سرمربی صدرنشین لیگ؛

صعود فقط دو تیم از لیگ یک، ناجوانمردانه است

صعود فقط دو تیم از لیگ یک، ناجوانمردانه است

ایسنا/فارس حتی موفق‌ترین مربی لیگ آزادگان هم انتقادهای زیادی نسبت به مسائل مختلف این مسابقات دارد.

تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در ادامه روند رو به رشد خود توانست فجر شهید سپاسی را در شیراز شکست دهد و به صدرنشینی خود تداوم بخشد. 

سرمربی چادرملو امروز، ۱۵ آذرماه در کنفرانس خبری پس از مسابقه با اشاره به اینکه تیمش می‌توانسته در نیمه اول کار را تمام کند، گفت: پس از اینکه در دقایق پایانی این نیمه توانستیم از روی نقطه پنالتی به گل برسیم یک موقعیت ایده آل دیگر داشتیم که ضربه بازیکن ما به تیر دروازه برخورد کرد. اگر این توپ تبدیل به گل می‌شد در نیمه دوم با خیال راحت‌تری بازی می‌کردیم. 

سعید اخباری افزود: در نیمه دوم یکی از بازیکنانمان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم که این کمی باعث ناهماهنگی در ترکیب تیم شد، اما توانستیم به بازی برگردیم و اولین شکست خانگی فجر سپاسی را در رقابت‌های این فصل رقم بزنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که شرایط لیگ دسته اول را امسال چطور ارزیابی می‌کند، گفت: لیگ بسیار فرسایشی است. امیدوارم مسئولان ظرفیت شنیدن انتقاد را داشته باشند. لیگ آزادگان در حقیقت پشتوانه لیگ برتر است ما اینجا بازی می‌کنیم تا چیزی به فوتبال کشور اضافه کنیم، اما تفاوت ۱۰ برابری هزینه در لیگ برتر نسبت به لیگ یک واقعاً ناعادلانه است. 

سرمربی چادر ملو افزود: با توجه به پراکندگی جغرافیایی تیم‌های حاضر در لیگ یک و با توجه به اینکه در شهر ما فقط پرواز به پایتخت وجود دارد، ما باید برای همه بازی‌هایمان با اتوبوس سفر کنیم و این کار را بسیار دشوار می‌کند. به همه این مسائل، وضعیت ضعیف امکانات و زیرساخت‌های محدود در شهرهای مختلف را هم اضافه کنید. 

وی همچنین لیگ ۱۸ تیمی آزادگان را بسیار سخت توصیف کرد و صعود فقط دو تیم از این مسابقات به لیگ برتر را «ناجوانمردانه» خواند. 

اخباری سپس به وضعیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه هم اشاره کرد و گفت: شاید این چمن از دور سبز به نظر برسد اما باید در زمین باشید تا ببینید چقدر وضعیت بدی دارد و از این وضع بد، ‌تیم‌های شیرازی بیشتر لطمه می‌خورند. البته خوشبختانه این زمین برای ما خوش یمن بوده در مسابقات فصل جاری دو بار در شیراز به پیروزی رسیده‌ایم. 

سرمربی صدر نشین لیگ یک در انتهای صحبت‌های خود به این مسئله اشاره کرد که شیراز تنها شهری است که در کنفرانس خبری پس از مسابقه تعداد زیادی خبرنگار مطلع و آگاه نسبت به مسائل فوتبال حضور دارند و از این بابت ابراز خشنودی کرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha