• جمعه / ۱۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402091611506
  • منبع : بازار

دانلود قسمت ۴ سریال دفتر یادداشت با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۴ سریال دفتر یادداشت با لینک مستقیم

قسمت ۴ سریال دفتر یادداشت برای دانلود قرار گرفت. سریال دفتر یادداشت قسمت چهارم از جمعه ساعت ۱۲ ظهر در دسترس قرار میگیرد. دفتر یادداشت سریال جدید ایرانی با ژانر کمدی به کارگردانی کیارش اسدی زاده که به صورت هفتگی از زردفیلم پخش می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از زرد فیلم، سریال دفتر یادداشت قسمت چهارم با ژانر کمدی و خانوادگی به تهیه‌کنندگی حسین اکبری است. رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، داریوش کاردان، آزیتا حاجیان، کاظم سیاحی و سوگل خلیق از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

دانلود قسمت ۴ سریال دفتر یادداشت با لینک مستقیم

دانلود قسمت چهارم سریال دفتر یادداشت

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال دفتر یادداشت

*

نحوه دانلود قسمت ۴ دفتر یادداشت

برای دانلود، کافیست بر روی یکی از لینک های بالا که در ابتدای مطلب قرار گرفته است کلیک کنید و سپس کیفیت دلخواه را از زردفیلم انتخاب می کنید. پس از آن شما موفق به خرید قانونی این سریال می شوید.

خلاصه داستان قسمت چهارم سریال دفتر یادداشت

در این قسمت از سریال "دفتر یادداشت"، شخصیت اصلی ایرج، یک مرد مسن با مشکل حافظه، با توانایی عجیب در حل معماها و کشف جرم‌ها معرفی می‌شود. عطاران با بازی هوشمندانه‌اش، ایرج را به تصویر کشیده که در کنار حافظه‌ای که از دست داده، استعداد بالایی در کشف معماها و پی گیری جرم‌ها دارد. این تناقض در شخصیت ایرج، جذابیت بیشتری به داستان می‌بخشد و ماجراهای جذابی را در پی دارد.

نقد و بررسی قسمت ۴ دفتر یادداشت

علاقه عجیب ایرج به کشف معما و پی گیری پرونده‌های قتل، در قسمت چهارم سریال به اوج خود می‌رسد. حمید معجونی به خوبی این انگیزه را به عنوان یک جزء جالب از شخصیت ایرج به تصویر کشیده است. خواهر ایرج، با یادداشتی از گذشته، او را به یک ماجراجویی تاریخی و پر از رازهای مختلف می‌کشاند و علاقه ایرج به کشف رازها، داستان را به یک مرحله جدید از جذابیت می‌برد.

بازیگران سریال

رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، زهرا داوودنژاد، بیژن بنفشه‌خواه، الهام پاوه نژاد، اردشیر رستمی، پاشا رستمی، فریبا متخصص ، مریم سعادت با حضوری درخشان ازشمسی فضل الهی، و با هنرمندی داریوش کاردان و آزیتا حاجیان

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال دفتر یادداشت

قسمت چهارم این سریال کمدی جمعه ۱۷ آذر منتشر می شود و پس از آن قسمت های دیگر جمعه ها ساعت ۱۲ ظهر از زردفیلم پخش می شود.  تعداد قسمت این سریال حدود ۱۵ قسمت است که در مراحل تدوین ممکن است دچار تغییرات شود. شما می توانید برای دانلود فیلم و سریال های بیشتر بر روی لینک روبرو کلیک کنید. دانلود فیلم

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۸ ۰۰:۴۸

خوب