• پنجشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402091611639
  • خبرنگار : 50214

مسئول پیگیری‌های ویژه اقتصاد دانش‌بنیان یزدنوین:

نمایشگاه پژوهش یزد هر ساله بالغ‌تر می‌شود/استقبال عمومی از وجوه تمایز نمایشگاه امسال است

نمایشگاه پژوهش یزد هر ساله بالغ‌تر می‌شود/استقبال عمومی از وجوه تمایز نمایشگاه امسال است

ایسنا/یزد مسئول پیگیری های ویژه حوزه اقتصاد دانش بنیان یزد نوین با اشاره به نقش گفتمان سازی نمایشگاه‎ها، استقبال گسترده مخاطبان عام به ویژه دانش‌آموزان از نمایشگاه پژوهش امسال را نوید بخش روند بلوغ بیشتر حوزه دانش بنیانها در استان دانست. ‌

«اکرم فداکار» در حاشیه دهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان یزد در گفت‎وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایشگاه‌ها علاوه بر این که نمودی از عملکرد استان در بخشهای مختلف دارد، نقش موثری در گفتمان سازی و ترویج دارد که بسیار به این بخش در حوزه‌های دانش بنیان در جامعه نیاز داریم.

وی افزود: خوشبختانه برخلاف اینکه به نظر می‎رسد مخاطبان نمایشگاه‎های پژوهش بزرگسالان هستند ولی در نمایشگاه‌ امسال یزد شاهد حضور گسترده دانش آموزان و عموم مردم هستیم و بازخوردها نیز بیانگر جذابیت آن به ویژه در بین دانش‌آموزان است.

فداکار گفت: خوشبختانه هر سال نمایشگاه یزد در حال بلوغ بیشتری است و ترکیبی از شرکتهای فنارو دانش بنیان، صنایع بزرگ و دانشگاه‌ها را در کنار هم داریم و اتفاقات مبارکی در این هم نشینی‌ها و این اختلالها در حال شکل گرفتن است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پایه گذاری‎های خوبی را در این نمایشگاه‌ها از جمله حضور استاندار و مذاکره با تمام شرکت کنندکان طی دو شب یا حضور سایر مسئولان استان در نمایشگاه امسال شاهدیم و این می‎تواند نوید بخش آینده خوبی برای این حوزه که امروزه از مخاطبان عامی برخوردار است، باشد.

مسئول پیگیری های ویژه حوزه اقتصاد دانش بنیان یزد نوین در بخش دیگری از سخنانش به نگاه عمیق سند تحولی یزد نوین به حوزه دانش بنیانها نیز اشاره و با اشاره به اهتمام تمامی محورهای سند «یزد نوین» به این حوزه عنوان کرد: امیدواریم با دانش بنیان شدن تمام بخشهای اقتصادی این سند تحولی شاهد توسعه آنها یا در صورت نیاز تغییر ریل مسیر توسعه آنها برای دستیابی به ارزش افزوده بیشتر این بخشها باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha