• پنجشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402091611677
  • منبع : نمایندگی مازندران

رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان اعلام کرد

جابه‌جایی بیش از ۱۰۴ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران

جابه‌جایی بیش از ۱۰۴ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران

ایسنا/مازندران رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در آبان ماه سال جاری بیش از ۱۰۴هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جابه‌جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۵۲ درصدی داشته است.

به گزارش ایسنا، عیسی خادمی اظهار کرد: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۹۶ هزار و۷۱۶ سفر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۴۷ درصدی سفر هستیم.

وی افزود: سیاست این اداره کل، جابجایی ایمن و آسان مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها و ناوگان عمومی انجام می شود.

خادمی گفت: فعالیت غیر مجاز سایت ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی درون شهری مانند اسنپ و تبسی و... در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هموطنان شده است، لذا توصیه می‌شود هموطنان از ناوگان حمل و نقل عمومی که دارای مزیت‌های فراوانی همچون امنیت سفر ، رانندگان حرفه ای، ناوگان دارای شناسنامه و کارت هوشمند، ایمنی سفر و رانندگان حرفه ای و غیره هستند برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی استفاده کنند.

وی همچنین در ادامه افزود: در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است، به گونه‌ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می‌شود و لزوم ارتقای خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر مازندران گفت: در سیستم حمل‌ونقل زمینی ، شرکت‌های مسافربری، رانندگان اتوبوس و خدمه سفر در قبال مسافران خود مسئولیت‌هایی دارند و موظف به رعایت قوانین  مقررات حمل و نقل هستند.

خادمی اظهار کرد: در مازندران۲۱۲ شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر فعالیت دارند و مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت‌های و پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و درصورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به رسیدگی به تخلف شرکت، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه مورد  رسیدگی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha