• پنجشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402091611780
  • خبرنگار : 50513

مدیرعامل موسسه ترنم مهر باران:

نهادهای دولتی همکاری لازم با سمن‌ها را داشته باشند

نهادهای دولتی همکاری لازم با سمن‌ها را داشته باشند

ایسنا/زنجان مدیرعامل موسسه ترنم مهر باران گفت: سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد پلی میان مردم و سازمان‌های دولتی هستند و نهادهای دولتی باید همکاری و همیاری لازم با سمن‌ها را داشته باشند. 

شهلا طاهری (پنجشنبه، ۱۶ آذرماه) در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: ما به بیماری‌های اجتماعی کمتر توجه می‌کنیم؛ در حین اینکه واگیری آن بسیار بالا است و باید توجه ویژه‌ای به آسیب‌های اجتماعی شود. 

وی افزود: موسسه ترنم مهر باران با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان آسیب‌پذیر در استان فعالیت می‌کند. 

طاهری با تاکید بر اینکه در این نوع موسسات باید تمرکز بر توانمندسازی باشد، ادامه داد: خیریه‌ها باید خروجی داشته باشند و در افراد تحت حمایت، توانمندی ایجاد کنند؛ اقدامات و فعالیت‌های موسسه ترنم مهر باران نیز در همین راستا است. 

این فعال اجتماعی تشریح کرد: در این موسسه فردی که به هر نحوی معرفی می‌شود، با توجه به برخی سطح‌بندی‌ها و ارزیابی نیازمندی‌ها، افراد در سه گروه تقسیم‌بندی و سپس تحت پوشش و حمایت قرار می‌گیرند. 

طاهری اضافه کرد: برخی کارگاه‌های آموزشی، تحصیلی، فرهنگی، ورزشی و مهارت‌محور برگزار می‌شوند و سعی بر این است تا کودکان و نوجوانان در هر زمینه‌ای رشد داده شوند. کودکان کار و کودکان آسیب‌پذیر در این مدارس علاوه بر درس خواندن حرفه‌ای می‌آموزند که بعد از فارغ‌التحصیلی توانمند می‌شوند. 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰۰ نفر تحت پوشش این موسسه هستند و همواره این آمار در حال تغییر است، خاطرنشان کرد: سمن‌ها و و سازمان‌های مردم نهاد پلی میان مردم و سازمان‌های دولتی هستند و نهادهای دولتی باید همکاری و همیاری لازم با آنها را داشته باشند. 

گفتنی است؛ در حاشیه این نشست خبری از ساختمان‌های جدید در حال احداث این موسسه بازدید شد. مدرسه علم و کار برای دانش‌آموزان این موسسه یکی از پروژه‌های این مجموعه است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha