• جمعه / ۱۷ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402091711906
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

رییس کل دادگستری استان:

برخورد با عاملان تیراندازی و قاچاقچیان سلاح و مهمات در کرمانشاه تشدید می‌شود

برخورد با عاملان تیراندازی و قاچاقچیان سلاح و مهمات در کرمانشاه تشدید می‌شود

ایسنا/کرمانشاه  رئیس کل دادگستری کرمانشاه از تشدید برخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در استان خبر داد و گفت: برخورد با عاملان تیراندازی و قاچاقچیان سلاح و مهمات شدیدتر خواهد بود. 

 "شهرام کرمی" در گردهمایی فرماندهان انتظامی و دادستان های استان که در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز امنیت جامعه مهمتر از هر مسئله دیگری است و دستگاه قضائی و پلیس به عنوان حافظان نظم و امنیت جامعه باید بیش از پیش نسبت به آن توجه داشته باشند. 

وی گفت: متاسفانه برخی جرائم و شرارت ها نظیر سرقت، تیراندازی و قاچاق سلاح و مهمات بیشتر از دیگر آسیب‌های اجتماعی امنیت جامعه را تهدید می‌کند و لازم است حتما برخورد جدی‌تری با این عوامل صورت گیرد.

کرمی با اشاره به اهتمام دستگاه قضائی برای برخورد با هرگونه ناامنی در کرمانشاه، از تشدید برخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: در این میان با عاملان تیراندازی و قاچاقچیان سلاح و مهمات برخوردهای شدیدتری صورت خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش پلیس را نماد اقتدار و امنیت جامعه معرفی کرد و گفت: هرکسی بخواهد این امنیت را خدشه‌دار کند در واقع به امنیت خود لطمه زده است.

وی با بیان اینکه پلیس در بطن جامعه و میان مردم حضور دارد و به خوبی مشکلات را درک می کند، گفت: تلاش و اهتمام فرمانده و مجموعه انتظامی استان برای حل این مشکلات و پیگیری مسائل مردم قابل ستایش است و حتما دستگاه قضائی نیز حمایت خواهد کرد.

کرمی هم چنین با قدردانی از حس مسئولیت پذیری فرمانده، مدیران و کارکنان انتظامی استان برای کمک به دستگاه قضائی، از طرح سردار حاجیان-فرمانده انتظامی استان- برای تبدیل شدن پلیس به ضابط قانون و مطالبه گری از دستگاه‌های اجرایی برای اجرای درست و به موقع وظایف‌شان حمایت کرد و گفت: عملیاتی شدن این کار می‌تواند باعث کاهش آسیب‌ها در استان شود.

عالی‌ترین مقام قضائی استان کرمانشاه گفت: نقش پررنگ پلیس در برقراری نظم و امنیت و کمک به مردم بر کسی پوشیده نیست و همه دستگاه ها نیز موظف هستند به مجموعه انتظامی کمک کنند تا مشکلات یکی پس از دیگری از سر راه برداشته شود و مردم از رفاه و آسایش بیشتری برخوردار گردند.

وی گفت: دستگاه قضائی و پلیس به عنوان دو نهاد امنیت آفرین در جامعه کاملاً با یکدیگر هماهنگ بوده و تلاش می‌کنند تا ضمن ارائه خدمات لازم به عموم شهروندان فضا را بیش از گذشته برای مجرمان تنگ کرده و اجازه عرض اندام به آنها ندهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha