• جمعه / ۱۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402091712013
  • خبرنگار : 90047

پریچهره: سعی دارم انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی را سریع‌تر برگزار کنم

پریچهره: سعی دارم انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی را سریع‌تر برگزار کنم

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: تلاشم بر این است که زودتر وضعیت فدراسیون انجمن‌های ورزشی از نظر ریاست تعیین تکلیف شود.

نصرالله پریچهره در گفت و گو با ایسنا، پس از انتصاب به عنوان سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: در این فدراسیون انجمن‌های زیادی به صورت مستقل و تحت نظارت فدراسیون از نظر اجرایی کار می کنند که پیشبرد اهداف آنها کار سختی است با این وجود سعی داریم با بررسی عملکرد انجمن ها و تشکیل کمیسیون های ورزشکاران، داوران، مربیان و ... فرآیند انتخابات این فدراسیون را زود برگزار کنیم.

وی گفت: در حال حاضر حدود ۸ هیات استانی یا سرپرست ندارند یا با سرپرست برنامه های خود را پیش می برند که سعی داریم ابتدا وضعین انجمن هایی که سرپرست ندارند تعیین تکلیف کنیم و سپس برای انجمن هایی که با سرپرست اداره می شوند در جهت برگزاری انتخابات آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی درباره زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت: در ابتدا باید کمیسیون های ورزشکاران، داوران، مربیان و باشگاه های انجمن های ورزشی را تشکیل دهیم و سپس به دنبال فرایند برگزاری انتخابات باشیم. البته هنوز نمی دانم کاندیداهایی که پیش از این برای ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند کمیسیون تطبیق و نهادهای نظارتی وزارت ورزش آن را تایید کرده یا اینکه باید ثبت نام جدید صورت بگیرد.

پریچهره تصریح کرد: هفته آینده براساس اساسنامه و آیین نامه فدراسیون قرار است جلسه ای با امور مشترک فدراسیون های ورزشی داشته باشیم تا تکلیف کاندیداهایی که برای این فدراسیون ثبت نام کردند نهایی شود و در صورت تایید کاندیداها سعی داریم انتخابات را سریع برگزار کنیم.

سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: من در هر فدراسیونی که سرپرست شدم چون دوست ندارم مدت زیادی سرپرست بمانم سعی کردم انتخابات را زود برگزار کنم تا وضعیت فدراسیون زود تعیین تکلیف شود بنابراین در این فدراسیون نیز تلاشم بر این است که فرآیند برگزاری انتخابات را زود به جریان بیندازم و در یک فضای آرام و بدون تنش انتخابات را برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: فدراسیون انجمن های ورزشی شرایط خاص خود را دارد و با کمک دوستانم در فدراسیون تلاش خواهیم کرد که برنامه‌های تدوین شده تا پایان سال را به خوبی پیش ببریم تا مشکلی برای برگزاری انتخابات این فدراسیون نداشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha