• شنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402091812763
  • خبرنگار : 50635

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان:

دانشجویان با بالا بردن قدرت تحلیل خود می‌توانند تبیین‌گر باشند

دانشجویان با بالا بردن قدرت تحلیل خود می‌توانند تبیین‌گر باشند

ایسنا/هرمزگان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان گفت: دانشجویان با بالابردن قدرت تحلیل خود می‌توانند در جامعه تبیین‌گر باشند و نقش مهمی را ایفا کنند.

محمد جواد خجسته، امروز (هجدهم آذرماه)، در آئین گرامیداشت روز دانشجو که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی، فرهنگیان و پیام‌نور شهرستان رودان برگزار شد، اظهار کرد: امروز روزی است که در آن باید رسالت‌های دانشجویان در جامعه تبیین شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نقش دانشجو در جامعه عنوان کرد: همه ما در فضای مجازی یک فعال محسوب می‌شویم و باید به بهترین شکل تبیین گر باشیم، تبیین‌گری دانشجو بواسطه بالا بردن قدرت تبیین، دوری از سیاست بازی و پیگیری اخبار و اطلاعات و تحولات روز جهان است.

وی افزود: امیدآفرینی در جامعه دیگر وظیفه دانشجویان است از سوی دیگر مشارکت در انتخابات برای همه ما یک وظیفه است و انتظار می‌رود جنبش‌های دانشجویی برای جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

خجسته با اشاره به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف کارهای بزرگی انجام داده دانشجویان باید از این اقدامات بازدید و آن را برای مردم نیز تبیین کنند.

وی در ادامه با اشاره به پرسش های دانشجویان در راستای چگونگی تبیین گری در جامعه تصریح کرد: بیان اقدامات خوب نظام و دولت یکی از جبهه‌های تبیین گری در جامعه است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان در ادامه با اشاره به برخی اقدامات خوب دولت در هرمزگان گفت: طی 2 سال گذشته در حوزه راه‌سازی، بهداشت، چند بندر جدید، نیروگاه اتمی سیریک تحقق یافته است که از کارهای بزرگ و ماندگار در هرمزگان است.

خجسته افزود: توسعه آموزشی ۲۸ آموزشگاه تخصصی جوار صنایع، بهره‌برداری از هفت هزار مسکن ملی که به زودی با اقدامات جهادی به ۲۰ هزار مسکن خواهد رسید از دیگر کارهای بزرگ در هرمزگان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha