• شنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402091812827
  • خبرنگار : 50377

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان مازندران :

جهاد دانشگاهی سرباز کم ادعای رشد صنعت است

جهاد دانشگاهی سرباز کم ادعای رشد صنعت است

ایسنا/مازندران رئیس خانه صنعت و معدن استان مازندران جهاد دانشگاهی را سرباز کم ادعای رشد صنعت دانست و گفت: اعتقاد داریم که جهاد دانشگاهی همیشه می‌تواند تاثیرات شگرف بر فرآیندهای اقتصادی، تجاری و صنعت کشور بگذارد، در حال حاضر اتفاقات خوبی در سطح استان از سوی جهاد دانشگاهی رقم می‌خورد که برای آینده استان موثر است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در حاشیه نمایشگاه تخصصی توسعه صنعت نساجی، پوشاک و صنایع وابسته مازندران با بیان اینکه خاستگاه صنعت نساجی استان مازندران بوده است ولی طی سال‌های اخیر آن طور که می‌بایست به این صنعت اهمیت داده نشد، اظهار کرد: با پیشنهاد صنعتگران نساجی استان اصفهان برای اولین بار نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی، پوشاک و صنایع وابسته استان مازندران در مرکز نمایشگاهی نیاوران برگزار شد که این نمایشگاه می‌تواند مطلع یک اقدام تحول گرایانه و توسعه صنعت نساجی در استان مازندران باشد.

وی گفت :صنعت نساجی یک صنعت پر اهمیت است به لحاظ حجم نیروی کاری که استفاده می‌کند به‌طوریکه سهم نساجی در ایجاد اشتغال بسیار عدد بزرگی است در برندسازی صنعت نساجی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

رضوی با اشاره به اینکه صنعت نساجی در زمینه اشتغال می‌تواند تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: هرچند در بحث پوشاک زنجیره تکمیل نیست و در این صنعت قاچاق قابل توجهی داریم؛ باید نظارت‌های لازم اعمال شود.

جهاد دانشگاهی سرباز کم ادعای رشد صنعت است

رئیس خانه صنعت و معدن مازندران، با بیان اینکه در صنعت نساجی دیدگاه بخصوصی در بحث مد وجود ندارد، یادآور شد: وقتی کالا با دیدگاه خاص تولید نشود شاهد رکود خواهیم بود؛ پوشاک آخرین زنجیره صنعت نساجی است به این علت صنعت نساجی خیلی رشد پیدا نکرد.

این مسئول تصریح کرد :صنعت نساجی مازندران به‌ ویژه کارخانه نساجی قائمشهر یک صنعت اساسی برای کشور در سال‌های نه چندان دور بوده است و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته؛ اما با تصمیمات نادرستی که در سال‌های اخیر گرفته شد این صنعت در مازندران به مرحله ورشکستگی رسید که انتظار می‌رود کارخانه نساجی قائمشهر با استحاله به دولت در فرصت مقتضی سرمایه‌گذاری لازم انجام شود تا در آینده نزدیک شاهد بهره‌وری لازم از کارخانه نساجی قائمشهر باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha