• شنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1402091812884
  • خبرنگار : 80001

ساخت ۴۵۰۰ واحد مسکن ملی در اندیشه

ساخت ۴۵۰۰ واحد مسکن ملی در اندیشه

پس از اتمام مسکن مهر در شهر جدید اندیشه، برنامه ساخت ۲۵۰۰ واحد اقدام ملی نیز در این شهر آغاز شده و قرار است ساخت ۲۰۰۰ واحد دیگر تا ابتدای سال آینده آغاز شود.

به گزارش ایسنا، در شهر جدید اندیشه در استان تهران مجموعا ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر اجرا شد که تمامی آنها در سال‌های گذشته افتتاح شد. هم اکنون در این شهر واحد مسکن مهر باقی مانده‌ای وجود ندارد.

اوایل سال ۱۳۹۸ و پس از اتمام طرح مسکن مهر طرح ساخت حدود ۲۵۰۰ واحد اقدام ملی در این شهر جدید آغاز شد که انتظار می‌رفت تا سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد. با روی کار آمدن دولت سیزدهم طرح اقدام ملی با نهضت ملی مسکن تلفیق شد.

آن‌طور که مدیرعامل شرکت عمران اندیشه اعلام کرده، ۹۸۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح شده و ۹۰۰ واحد دیگر نیز که در مراحل پیشرفت فیزیکی مناسبی قرار دارند خردادماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

از ۲۵۰۰ واحد مذکور ظاهرا ۶۰۰ واحد دیگر به صورت خودمالکی با تعهد ساخت به متقاضیان واگذار شده است. با توجه به محدودیت زمین که در شهر جدید اندیشه وجود داشت، پروژه‌های اجرا شده در این شهر در قالب مشارکت با بخش خصوصی در حال اجراست.

علاوه بر این، طبق اعلام مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه، ۲۰۰۰ واحد جدید نیز در مشارکت با بخش خصوصی تا ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۹ ۲۰:۴۱

الان چندین سال است که مالکین فاز ۶ اندیشه منتظر صدور جواز ساخت هستند امیدوارم که دولت فکری هم به حال اینها بکند ...

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۹ ۲۱:۱۳

درتربت حیدریه زمین خانه ها احتکاراست مخصوصازمین های مسکونی وکشاورزی درروستاهاچون باقیمتهای گذاشته شده توسط صاحبانشان قدرتخریدیاتوجیه خریدنداردمسکنهای ناتمام مهرناتمام مانده مسکن جدیدقول دولت شروع نشده خیلیها زمینهای کشاورزی راقطعه بندیکرده اند به قیمت خواست خودشان میفروشند این یعنی مرفه بودن انهانسبت بهبقیه مردم چرایارانه وسهامعدالتشان حذف نمیشود چرا کسانی که املاک زیاددارند چه املاک رسمی غیررسمی حذف نمیشوند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۰ ۰۰:۳۱

سلام الان چندبن سال است که مجتمع پرنیان تکمیل شده است ولی خبری از سندهای آن نیست

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۰ ۰۰:۳۶

چرا در فاز ۳ اندیشه سندهای مجتمع پرنیان را تحویل نمیدهند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۰ ۰۹:۰۳

سلام ما هم تو شهرک صدرای شیراز الان 3 سال ثبت نام کردیم پول هم واریز کردیم ولی هنوز بهمون ندادن، توروخدا پیگیر باشید چرا نمیدن، ما چقد اجاره بدیم خسته شدیم با دوتا بچه و حقوق کارگری بازنشسته

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۰ ۱۴:۵۲

آره دیگه مسکن مهر بای بای سلام به نهضت ملی