• شنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402091812955
  • خبرنگار : 50026

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

آغاز نبرد طوفان‌الاقصی کارستان بزرگ بین‌المللی مردم غزه است

آغاز نبرد طوفان‌الاقصی کارستان بزرگ بین‌المللی مردم غزه است

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: آغاز نبرد طوفان‌الاقصی نمونه‌ای از ایام الله و کارستان بزرگ بین‌المللی مردم غزه است که با آن حرکت بسیار عظیم و نوعی رستاخیز شکل گرفت و موجب بیداری مردم جهان و بعضی از مسئولان شد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن مشرفی، امروز شنبه، ۱۸ اذر در جلسه تشکیل ستاد بزرگداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت و ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اظهار کرد: وظیفه و رسالتی که بر عهده‌ی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گذاشته شده است "فذکرهم بایام الله" بوده که این شورا با همکاری سایر دستگاه‌های نظام، یادآوری و آگاه‌سازی جامعه نسبت به ایام الله را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه ایام الله، روزهایی مهم و کلیدی هستند و وقتی شرایطی فراهم می‌شود که بندگان را متوجه ذات اقدس الهی می‌کند از آن به ایام الله تعبیر می‌شود، تصریح کرد: مانند مناسبت‌های مذهبی مثل بعثت پیامبر، ولادت و شهادت معصومین (ص)، عاشورا یا مناسبت‌های ملی از قبیل ۹ دی، ۲۲ بهمن و.. لذا باید از این فرصت‌ها در راستای استمرار حرکت اولیای الهی، روشنگری مسیر سعادت و مسیر مبارزه با ظلم و ستم بهره‌برداری شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، روز آغاز نبرد طوفان الاقصی را نمونه‌ای از ایام الله و کارستان بزرگ بین‌المللی مردم غزه معرفی کرد و گفت: این حرکت بسیار عظیم بوده و نوعی رستاخیز شکل گرفت و موجب بیداری مردم جهان و بعضاً مسئولین و حتی برخی کارگزاران بلاد کفر شد.

مشرفی با بیان اینکه شاخصه جهاد در اسلام و جنس قیام امام حسین (ع) و سیره ایشان در امر به معروف و نهی از منکر اهرم فشار بسیار بزرگی برای دشمنان است، بیان کرد: باید با تأسی به سیره و روش ائمه اطهار و با استفاده از ظرفیت‌های پیش رو با ترویج فرهنگ ناب فاطمی، حماسه‌سازی ملت ایران، ترویج الگوی بصیرت دهی حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی، الگوی شجاعت و ولایتمداری حاج قاسم سلیمانی و اینگونه شخصیت‌های کمال یافته در راستای جهاد تبیین و روشنگری استفاده حداکثری شود.

وی با اشاره به در پیش بودن یوم الله نهم دی، سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سالروز وفات آیت الله مصباح یزدی و شهادت شهید القدس، حاج قاسم سلیمانی افزود: مناسبت‌های پیش رو مناسبت‌های بسیار مهمی هستند و باید بهره‌برداری همه جانبه در راستای روشنگری و افزایش بصیرت جامعه در دستور کار قرار داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: بزرگداشت این مناسبت‌ها برای افرادی که شرایط را درک کرده‌اند یادآوری و برای آنانی که شرایط را درک نکرده و در آن فضا قرار نداشته‌اند، درس و عبرت‌آموزی است.

مشرفی یادآور شد: حماسه ماندگار نهم دی که از آن به انقلاب سوم ملت ایران بعد از انقلاب سال ۵۷ و ارتحال حضرت امام خمینی (ره) یاد شده یکی از این مناسبت‌های مهم است که باید در راستای بصیرت افزایی و روشنگری به آن توجه ویژه شود تا موجب افزایش آگاهی، خودشناسی و دشمن شناسی شود.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha