• شنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402091813068
  • خبرنگار : 50039

فرماندار گالیکش عنوان کرد

دانشجویان سفیران بیداری جامعه هستند/ استکبارستیزی مهمترین ویژگی دانشجوی تراز انقلاب

دانشجویان سفیران بیداری جامعه هستند/ استکبارستیزی مهمترین ویژگی دانشجوی تراز انقلاب

ایسنا/گلستان فرماندار گالیکش با بیان اینکه دانشجویان نماد عدالت طلبی و آزاداندیشی به‌شمار ‌می‌روند، افزود: این قشر فرهیخته در مسأله جنگ نرم و جهاد تبیین نقش آفرین هستند.

محمدرضا میرنیا، شنبه، ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۲ در نشست صمیمی با جمعی از دانشجویان، تشکل‌ها و بسیج دانشجویی گالیکش که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ و بزنگاه‌های انقلاب اسلامی، دانشجویان نقش بسیار مهمی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه این موضوع در پیروزی انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار مشهود بوده، ادامه داد: دانشجویان در ادامه مسیر انقلاب نیز در سازندگی کشور همواره تأثیرگذار بوده‌اند و این نقش همچنان تداوم دارد.

فرماندار گالیکش با اشاره به اینکه قریب به ۳ هزار شهید دانشجو تقدیم این نظام و انقلاب شده است، افزود: دانشجویان نماد عدالت طلبی و آزاداندیشی به‌شمار ‌می‌روند و به‌عنوان بهترین جریان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و عنصری جدا نشدنی در مسأله جهاد تبیین هستند.

وی دانشجویان را سرمایه عظیم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در واقع ثمره این سرمایه، جهش علم و دانش و حرکت پرشتاب و پرتوان نظام مقدس اسلامی در مسیر رسیدن به قله‌های علم و پیشرفت است.

دانشجویان سفیران بیداری جامعه هستند/ استکبارستیزی مهمترین ویژگی دانشجوی تراز انقلاب

رئیس کمیسیون دانشجویی شهرستان گالیکش تلاش ضداستعماری و استکبار ستیزی را از مهمترین ویژگی‌ها و خصلت‌های دانشجویان در تراز انقلاب برشمرد و اضافه کرد: مقام معظم رهبری بارها جنبش دانشجویی را جنبشی فعال، عدالت طلب، آزادی‌خواه، ضد فساد و ضد تجمل‌گرایی عنوان کردند.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان در مسأله جنگ نرم و جهاد تبیین نقش آفرین هستند، تصریح کرد: در واقع باید در این مسیر پرچم‌دار جامعه باشند و بتوانند مردم را نسبت به دستاوردهای خیره‌کننده نظام و انقلاب آشنا و آگاه کنند.

دانشجویان سفیران بیداری جامعه هستند/ استکبارستیزی مهمترین ویژگی دانشجوی تراز انقلاب

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان گالیکش «انتخابات» اسفند ماه سال جاری از جنبه‌های مختلف دارای اهمیت بسیار ویژه‌ای عنوان کرد و گفت: به‌طور کلی انتخابات در چهار کلید واژه راهبردی «رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت» با رمز «رسام» خلاصه می‌شود.

وی از حضور پرشور و اندیشمندانه دانشجویان در انتخابات پیش‌رو به مثابه مبارزه هوشمندانه در مقابله با دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد و یادآور شد: دانشجویان به‌عنوان قشر فرهیخته و بیدار جامعه می‌توانند با آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم از همه برای حضور پرشور و حداکثری در این انتخابات دعوت کنند.

به گزارش ایسنا، در این نشست که معاونان سیاسی و عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی، رؤسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور حضور داشتند، تنی چند از دانشجویان به نمایندگی از سایر دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان به بیان مطالبات و پرسش‌های خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.

در پایان این نشست ۶ دانشجوی برتر دانشگاه‌های پیام نور و آزاد گالیکش با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان تجلیل شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha