• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402091913290
  • خبرنگار : 50035

وجود ۱۷۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان همدان

وجود ۱۷۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان همدان

ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: بیش از ۱۷۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مجتمع‌های خدماتی، رستوران‌های بین‌راهی، زائرسراها و مساجد موجود در محورهای مواصلاتی استان خدمات مطلوب را به مسافران و زائران ارائه می‌دهند.

علی خاکسار با اشاره به نصب ۳۰ تابلو اطلاع‌رسانی سرویس‌های بهداشتی و ۱۰۰ برچسب رسیدگی به شکایات در استان همدان اظهار کرد: در راستای ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، در مرحله اول ۳۰ تابلوی راهنمای سرویس بهداشتی در محورهای اصلی استان برای آگاهی گردشگران، مسافران و زائران نصب شد و کار ساخت و نصب ۲۰ تابلوی دیگر در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای بین‌راهی و دیگر اماکن باید در شأن گردشگران باشد و این امر مورد تأکید مقام عالی وزارت متبوع است، مطرح کرد: نظافت کامل سرویس‌های بهداشتی، نصب کد شناسایی و شماره سامانه رسیدگی به شکایات، تعمیر شیرآلات فرسوده و ... از جمله اقداماتی است که در راستای بهسازی و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی برای ارائه خدمات به مسافران و زائران در سطح شهرستان‌ها انجام‌ شده است.

خاکسار با بیان اینکه ساماندهی مراکز خدماتی و سرویس‌های بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان از مهمترین برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان همدان است و تاکنون دو میلیارد ریال لوازم مورد نیاز برای تجهیز این سرویس‌های بهداشتی هزینه شده، خاطرنشان کرد: در این مسیرها بیش از ۱۷۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مجتمع‌های خدماتی، رستوران‌های بین‌راهی، زائرسراها و مساجد خدمات مطلوب را به مسافران و زائران ارائه می‌دهند.

براساس گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان همدان، وی بیان کرد: استان همدان با ظرفیت‌های بسیار خوبی که در حوزه گردشگری دارد، ایجاد تأسیسات و زیرساخت‌های این حوزه برای توسعه و رشد این صنعت ضروری است و با تحقق این امر شاهد جذب گردشگران، افزایش مدت ماندگاری مسافر و کاهش تصادفات جاده‌ای در استان خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۰ ۱۵:۰۸

چرا توالت رو با واحد چشمه شمارش میکنید ...کلمه بهتری نبود ...

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۰ ۱۹:۵۰

متاسفانه در مسیر جاده ساوه در محل اخذ عوارض سرویس های بهداشتی تعداد بسیار کم و از نظر کیفیت و تمیزی ضعیف هستند انتظار می‌رود این مشکلات برطرف شود

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۱ ۰۰:۲۱

با عرض سلام وخسته نباشید من دیروز همدان بودم دور میدان خروجی همدان به سمت ملایر که بغل آرامستان همدان میشه میخواستیم نماز بخونیم توالت و دستشویی خیلی کثیف با آب سرد و درهی توالت خراب که بسته نمیشد من توی حسینیه اونجا نماز خوندم ولی خیلی کثیف بود معلوم بود مدتهاست که جارو نشده

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۴ ۲۲:۲۸

شما ۷ تاشو نشون مردم بدید که مثل عکستون باشه جاده ملایر کدام سرویس بهداشتی دارید