• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402091913367
  • منبع : نمایندگی اردبیل

سرمربی تیم شهرداری اردبیل:

تیم شهرداری، هویت فوتبال اردبیل است/ برای موفقیت تیم نیازمند حمایت مسئولان استان هستیم

تیم شهرداری، هویت فوتبال اردبیل است/ برای موفقیت تیم نیازمند حمایت مسئولان استان هستیم

ایسنا/اردبیل سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل این تیم را هویت فوتبال استان دانست و گفت: برای کسب موفقیت تیم نیازمند حمایت کامل مسئولان استان هستیم.

سجاد پارسی ۱۹ آذر در گفتگو با ایسنا با اعلام اینکه تیم شهرداری اردبیل شناسنامه فوتبال استان است، تعلیق هشت ساله آن را سبب هدر رفت سرمایه های تیم برشمرد و ادامه داد: مسیر سخت و دشواری را داریم و نیازمند حمایت کلیه مسئولان استان و بخصوص مدیریت شهری اردبیل هستیم.

پارسی افزود: تیم شهرداری اردبیل هفته هفتم را با پیروزی مقابل تیم پادیاب خلخال به پایان رساند و تا هفته ششم با ۳ برد و ۳ تساوی و همچنین با برد هفته هفتم در جایگاه سوم جدول و هم امتیاز با تیم دوم جدول لیگ سه قرار داریم.

سرمربی تیم شهرداری عنوان کرد: از ۳۱ بازیکن تیم ۲۹ بازیکن بومی استان هستند و تعدادی از بازیکنان علیرغم پیشنهاد از سایر تیم های فوتبال لیگ های دو و یک به خاطر اعتلای فوتبال استان و محبوبیت تیم شهرداری با مبالغ پایین با این تیم قرارداد بستند.

این مربی فوتبال استان اضافه کرد: برای انجام ۵ بازی باقیمانده روزهایی سختی را داریم و نهایت تلاش خود را جهت صعود و راهیابی به لیگ دو فوتبال کشور انجام خواهیم داد.

پارسی با بیان اینکه بازی به بازی عملکرد تیم بهبود یافته است، اظهار کرد: نباید از بالای جدول لغزش کنیم و عملکرد بازیکنان تیم با وجود تنگناهای مالی قابل تحسین بوده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اشاره به اینکه سه بازیکن جوان تیم را در بازی با تیم پادیاب به میدان فرستاده است، تصریح کرد: اعتماد به بازیکنان جوان تیم در سال های آتی نتیجه بخش خواهد بود.

تیم شهرداری، هویت فوتبال اردبیل است/ برای موفقیت تیم نیازمند حمایت مسئولان استان هستیم

وی ضمن اشاره به حفظ تیم و بکارگیری امکانات لازم خاطرنشان کرد: حفظ بازیکنان به عنوان سرمایه‌های تیم شهرداری و ایجاد انگیزه برای آنها به موفقیت بیشتر تیم منجر خواهد شد.

پارسی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از حمایت های هیأت فوتبال استان از تیم شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: با تلاش های رئیس هیأت فوتبال استان امتیاز حضور تیم شهرداری در لیگ سه فوتبال کشور اخذ شد.

وی بیان کرد: حضور تماشاگران همیشه برای بازیکنان ایجاد انگیزه کرده و مردم فوتبال دوست اردبیل به عنوان یار دوازدهم در کنار تیم شهرداری بوده اند و حمایت آنها در کسب موفقیت تیم شهرداری مؤثر بوده است.

پارسی تیم شهرداری را هویت اصلی فوتبال اردبیل بیان کرد و با تأکید بر اینکه ترمیم آثار تعلیق ۸ ساله تیم شهرداری با کمک مردم و مسئولان و اهالی رسانه میسر خواهد شد، گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل تاکنون حمایت های خود را انجام داده‌اند و همچنان نیازمند توجه بیشتر هستیم.

تیم شهرداری، هویت فوتبال اردبیل است/ برای موفقیت تیم نیازمند حمایت مسئولان استان هستیم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha