• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402091913479
  • خبرنگار : 50295

استاندار زنجان:

به کیفیت آموزش در رشته‌های فنی و حرفه‌ای مدارس توجه شود

به کیفیت آموزش در رشته‌های فنی و حرفه‌ای مدارس توجه شود

ایسنا/زنجان استاندار زنجان بر ضرورت توجه و تمرکز ویژه بر برنامه‌های تربیتی در آموزش و پرورش استان تاکید کرد و گفت: نیازمند طرحی منسجم برای پیگیری مسائل تربیتی در مدارس هستیم.

محسن افشارچی امروز (یکشنبه، ۱۹ آذر ماه) در نشست شورای آموزش و پرورش استان زنجان، بر لزوم پرهیز از طرح مباحث جزیره‌ای در این شورا تاکید و اظهار کرد: لازم است در هر جلسه، یک طرح و موضوع خاصی مورد توجه قرار گیرد تا آن طرح با هم‌افزایی به نتیجه برسد.

وی به سیاست‌های سوق دادن دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: کیفیت آموزش در این رشته‌ها باید مورد توجه قرار گیرد تا این دانش‌آموزان در ادامه تحصیل بتوانند موفقیت‌های بیشتری کسب کنند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان افزود: برنامه‌ریزی هدفمند، کشف استعدادها و ایجاد برنامه‌های تقویتی و فراهم‌سازی بستر مناسب آموزشی و پرورشی می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش انگیزه و تلاش دانش‌آموزان داشته باشد.

در ادامه این جلسه، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش زنجان گفت: نماز جماعت در ۱۰۸۸ مدرسه در استان زنجان برگزار می‌شود. برگزاری نمازهای جماعت در ۶۱۹ نمازخانه مستقل مختص مدارس، ۲۱۲ نمازخانه کلاسی و ۸۰ مسجد در جوار مدرسه برگزار می‌شود. ۲۶۰ نفر از ائمه جماعت مدارس از روحانیون و ۵۱۶ نفر نیز از فرهنگیان هستند.

حسین میرزایی اظهار کرد: درباره نمازخانه‌ مدارس، با توجه به کمبود فضاها، مصوب شده است امسال از محل اعتبارات سفر رئیس‌ جمهوری در مجموع ۱۴۰ نمازخانه جدید در مدارس استان ساخته شود.

وی با تاکید بر لزوم توسعه اقامه نماز در مدارس، اضافه کرد: برنامه‌های فراگیر پرورشی مدارس با عنوان هدف پایه ایمان برای شناسایی آسیب‌ها و چالش‌ها در حوزه فعالیت‌های پرورشی و رفع موانع و مشکلات با کمک همه ارکان مدرسه، بویژه اولیا اجرا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha