• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402091913524
  • خبرنگار : 50107

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص):

قرارگاه خاتم ۲۵۰ تقاطع به طول بیش از ۸۰ کیلومتر ساخته است

قرارگاه خاتم ۲۵۰ تقاطع به طول بیش از ۸۰ کیلومتر ساخته است

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: قرارگاه خاتم در ۱۳ استان و ۱۷ شهر ۲۵۰ تقاطع به طول بیش از ۸۰ کیلومتر ساخته است.

سردار عبدالرضا عابد امروز ۱۹ آذرماه، در مراسم بهره‌برداری نهایی از تقاطع چهارسطحی آزادگان که در سالن اجتماعات نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه، پروژه ارزشمند و بی‌بدیلی است که امروز افتتاح و به مردم شهیدپرور این استان تقدیم می‌شود. 

وی افزود: خدمت به مردم جزو وظایف مسئولان است و این وظیفه را با افتخار و بدون منت انجام می‌دهند. امروز افتتاح این پروژه در ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) و برای زائرانی که تشریف می‌آورند و تردد می‌کنند، افتخار دیگری است. به مسئولان خسته نباشید می‌گویم و باید خدا را شاکر باشیم که توفیق داد و بر سر ما منت گذاشت که به مردم خدمتگزاری کنیم.

عابد بیان کرد: دشمنان انقلاب هیچ وقت برای این کشور و انقلاب خواستار پیشرفت، آبادانی، رفاه و آسایش نبودند، پیگیری می‌کردند که این اتفاقات برای خوشایند و خوشحالی مردم رخ ندهد و کشور همیشه محتاج و نیازمند وام گرفتن و دست‌درازی به سمت آن‌ها باشد و آن‌ها تشخیص دهند که این پروژه انجام شود یا نه.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه در زمان شروع کار قرارگاه خاتم، خیلی از افراد اعتراض، کارشکنی و حتی توهین کردند که شما نظامی هستید چرا این کارهایی که مربوط به شما نیست را انجام می‌دهید؛ این کشور را عقب می‌اندازد.

وی ادامه داد: امروز این مجموعه در سه دهه توانست در مقابل رقبای خارجی بایستد. در بسیاری از مقاطع دشمنان کشور بیان می‌کردند ما نه تنها در کارهای عمرانی بلکه در کارهای تخصصی مانند انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی نمی‌توانیم وارد چنین پروژه‌های تخصصی شویم اما امروز یکی از دستاوردهای قرارگاه پالایشگاه ستاره خلیج فارس است.

عابد اضافه کرد: در زمان ساخت این پالایشگاه، شرکت‌های خارجی به محض اینکه تحریم‌ها شروع شد و ضد منافعشان بود کار را متوقف کردند و از این کشور رفتند. فکر می‌کردند این کار ادامه پیدا نمی‌کند اما فرزندان این مرز و بوم توانستند این پروژه را به بهره‌برداری برسانند و امروز مورد استفاده قرار گیرد. در کنار آن در حال ایجاد یک پالایشگاه دیگر نیز هستیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: مقام معظم رهبری فرمودند این قرارگاه بازوی توانمند برای همه دولت‌ها است. امروز ما افتخار می‌کنیم در خدمت دولت سیزدهم با این نگاه مردمی، بسیجی و انجام کار هستیم. کمتر حرف زده شده و بیشتر عمل می‌شود. 

وی تصریح کرد: قرارگاه خاتم در ۱۳ استان و ۱۷ شهر ۲۵۰ تقاطع به طول بیش از ۸۰ کیلومتر ساخته است. این تقاطع یکی از افتخارات استان بوده که به همت مسئولان امروز بهره‌برداری می‌شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۱ ۰۰:۱۳

چرا خاتم الانبیا واسه استان البرز داره بزگترین تقاطع غیر هم‌سطح خاورمیانه رو میزنه واسه مشهد چرا اینکارو نمیکنه من که واقعا ناراحت شدم حسودیمم شد باید اون پروژه واسه شهر خودمون ساخته می‌شد