• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402091913571
  • خبرنگار : 50163

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

حکمرانی در دنیای جدید ناظر به روایت‌ها و رسانه است

حکمرانی در دنیای جدید ناظر به روایت‌ها و رسانه است

ایسنا/زنجان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه نوع مواجهه و حکمرانی در دنیای امروز تغییر کرده است، گفت: حکمرانی در دنیای جدید ناظر به روایت‌ها و رسانه است و فضای محرمانگی و قلمروها تغییر کردند و در دنیای امروز مثل گذشته مرزبندی جغرافیایی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام سعید احمدی امروز (یکشنبه، ۱۹ آذر ماه) در اختتامیه رویداد رسانه‌ای نوآوین استان زنجان ویژه نوجوانان پسر با حضور دانش‌آموزان دهه هشتادی در مرحله شهرستانی، اظهار کرد: امروز شاهد حضور نوجوانانی هستیم که پیشرفت‌های شهرستان‌های ابهر و خرمدره را با سلاح رسانه که قوی‌ترین سلاح است، روایت می‌کنند.

وی افزود: امیرالمومنین علی (ع) در نامه‌ای به امام حسن (ع) می‌فرماید: همانا دل نوجوان، مانند زمین حاصل‌خیز است، آنچه در آن کاشته شود، می‌پذیرد. یعنی اگر بذر خوب کاشته شود نتیجه خوب می‌دهد و اگر بذر بد کاشته شود نتیجه‌ای مثبت نخواهد داشت.

احمدی خطاب به نوجوانان گفت: اگر مهارتی، معرفتی و هنری فراگرفته‌ایم در دوران نوجوانی یاد گرفته‌ایم و بهترین دوران برای فراگیری، دوران نوجوانی است. نوجوانان دهه هشتادی در بسیاری از عرصه‌ها از دهه‌های ۶۰ و ۷۰ بهتر عمل می‌کنند.

او با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و روایت رسانه‌ها، بیان کرد: روایت قصه پر غصه شهادت مردم غزه، بخصوص کودکان و زنان توسط رسانه‌های مستقل دنیا در مقابل روایت رسانه‌های رسمی و استکباری دنیا، چهره واقعی رژیم غاصب را نمایان کرد و ملت‌ها را به حمایت از فلسطین واداشت. اجتماع‌های عظیم مردم دنیا در حمایت از مردم مظلوم غزه حاصل روایت‌هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: روش‌های قدیمی و طرح‌های قدیمی برای بیان و تولید روایت در دنیای کنونی پاسخگو نیست. اگر رسانه قوی نداشته باشیم مخاطب هم نداریم. بستر حضور مخاطب ما در فضای دیگری جریان دارد.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به نامگذاری این رویداد رسانه‌ای به نام شهید آوینی، گفت: شهید آوینی در مسیر تولید برنامه «روایت فتح» خون‌دل‌ها خورد و ثابت‌ قدم ماند. می‌بینیم با درایت و روایت‌های بیان‌شده، این شهید اهل قلم به رسالت بزرگ خود در عرصه رسانه عمل کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha