• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402091913636
  • خبرنگار : 50455

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه:

صهیونیسم به فلسطین و غزه قانع نمی‌شود

صهیونیسم به فلسطین و غزه قانع نمی‌شود

ایسنا/قم مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب با بیان اینکه صهیونیسم به فلسطین و غزه قانع نمی‌شود، اظهار کرد: تا زمانی که مسلمانان در دنیا وجود داشته باشند، صهیونیست‌ها به دشمنی و جنایت ادامه می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی در هفتمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی که امروز ۱۹ آذرماه در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: برخی باور ندارند که نابودی اسرائیل قطعی خواهد بود.

به نقل از حوزه علمیه قم، وی با اشاره به اینکه اتفاقات بسیاری قابل باور نبود ولی رقم خورد، مطرح کرد: هیچ فردی تصور نمی‌کرد انقلاب اسلامی در مقابل رژیم شاهنشاهی به پیروزی برسد ولی این اتفاق رقم خورد.

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب با بیان اینکه پیروزی حق علیه باطل جزء وعده‌های الهی است، عنوان کرد: جنگ غزه و عملیات طوفان الاقصی در مسیر نابودی اسرائیل است.

وی با اشاره به اینکه در پی جنایات اسرائیل بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی در دیگر کشورها آواره هستند، تصریح کرد: اسرائیل در طول ۷۵ سال گذشته جنایات بسیاری را مرتکب شده و فلسطینیان بسیاری را به شهادت رسانده است.

زمانی با بیان اینکه اسرائیل اعلام کرد که دومین ارتش شکست ناپذیر دنیا است، تصریح کرد: این ادعا موجب شد ترس کشورهای بسیاری را فرا بگیرد و هیچ پاسخی به جنایات اسرائیل داده نشود؛ و لذا اسرائیل به کشورهای مختلف اسلامی دست‌اندازی کرد، این دست اندازی‌ در برخی از کشورها مانند  رژیم شاهنشاهی ایران با راه‌اندازی سفارت اتفاق افتاد.

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب با بیان اینکه صهیونیسم به فلسطین و غزه قانع نمی‌شود، اظهار کرد: تا زمانی که مسلمانان در دنیا وجود داشته باشند، صهیونیست‌ها به دشمنی و جنایت ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه یهودیان بسیاری از پیامبران را کشته‌اند، بیان کرد: در میان تمام جوامع بشری، یهودیان بیش از همه دنیاپرست هستند.

زمانی اضافه کرد: اگرچه تمام جنایات یهودیت در تاریخ اثبات شده است ولی اسلام دستور داده اگر یهودیان شما را نکشند و از سرزمین‌تان اخراج نکنند شما باید با عدالت با آن‌ها برخورد کنید.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها گروهی از یهودیان هستند که اعتقاد دارند باید تا قیامت با مسلمانان بجنگند و آن‌ها را بکشند که در میان خود یهودیان نیز مخالفانی دارند.

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب با بیان اینکه انقلاب اسلامی اندیشه دفاع از فلسطین را در میان کشورهای اسلامی پایه گذاری کرد، تاکید کرد: انقلاب اسلامی تنها کشوری است که پای حمایت از مردم مظلوم فلسطین ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه در جنگ ۳۳ روزه ثابت شد که اسرائیل شکست ناپذیر نیست، اظهار کرد: طوفان الاقصی سیلی محکم‌تری به اسرائیل بود و مقاومت امروز حماس نیز نشان از قدرت گرفتن فلسطین است.

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب در پایان تأکید کرد: اعتقاد و باور ما بر این است که اگر مقاومت فلسطین ادامه داشته باشد قطعا اسرائیل زودتر از ۲۵ سال آینده نابود خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha