• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402091913641
  • خبرنگار : 50034

یک مقام مسئول مطرح کرد

ورود به تولید قطعات خودروهای برقی/تولید و مونتاژ خودروهای برقی به‌زودی در همدان

ورود به تولید قطعات خودروهای برقی/تولید و مونتاژ خودروهای برقی به‌زودی در همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با اشاره به ورود به تولید قطعات خودروهای برقی بیان کرد: امروز کشور به سمت تولید خودروهای برقی ورود می‌کند و باید بتوانیم قطعات این خودروها را تولید کنیم.

محسن نادری‌منش یکشنبه ۱۹ آذر در بازدید از کارخانه تولید قطعات خودرو ساسکو همدان، با اشاره به لزوم ورود کارخانه تولید قطعات خودرو ساسکو همدان به بحث صادرات، اظهارکرد: محصولات خوبی را تولید می‌کنید که می‌توانید با این ظرفیت به بازارهای بین‌المللی ورود کنید. 

وی با بیان اینکه در استان همدان تولید و مونتاژ خودروهای برقی به‌زودی صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: این آمادگی را داریم در این زمینه یاری‌گر شما باشیم.

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با اشاره به نگاه ویژه همدان به صنعت خودرو، بیان کرد:خوشبختانه در همدان کارخانه‌های تولیدی خوبی در زمینه تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کنند.

نادری‌منش ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد همدان عزم جدی در بحث تولیدات قطعات خودرو در کشور دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۹ ۱۸:۴۸

لنت و صفحه کلاچ پراید را چرا تولید نمیکنید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۰ ۱۱:۵۰

اگرواقعیت داشته باشد و مسئولان همدان به فکر صنعتی کردن همدان باشند بسیار امر پسندیده و موجب اشتغال زایی خواهد بود لااقل از فناوری‌های کشورهای اروپایی الگوبرداری نمایید تا فناوری چینی که راندمان پایینی دارند البته اگر از تکنولوژی اروپایی استفاده شود خیلی مهم است امیدواریم درهمین یکی دوساله انجام شود وبه خط تولید برسد نه اینکه امسال حرف وصحبت آن باشد ودرآینده ببینیم هیچ خبری نیست و استان‌های دیگه از همدان پیشی گرقگفته اند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۱ ۱۳:۵۷

اگر قرار باشه مازوت بسوزانند تا برق تولید شود و به مصرف خودروهای برقی برسد که ضرر آن بیشتر است