• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402091913694
  • خبرنگار : 50201

قرارداد بزرگترین پارک جنگلی غرب آسیا در شهر چالوس منعقد شد

قرارداد بزرگترین  پارک جنگلی  غرب آسیا در شهر چالوس منعقد شد

ایسنا/مازندران به همت مدیریت شهری چالوس و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر، قرارداد بزرگترین پارک جنگی و ظرفیت گردشگری به مساحت ۶ هزار هکتار در میان جنگل‌های" ورگاویچ "چالوس منعقد شد.

شهردار چالوس امروز با اشاره به عقد قرارداد بزرگترین پارک جنگلی در خاورمیانه( غرب آسیا) در چالوس، اظهار کرد: عقد قرارداد بزرگترین پارک جنگلی در چالوس با اداره کل منابع و آبخیزداری مازندران نوشهر موجب خواهد شد که  این شهر گل گردشگری شهرهای شمالی شود.

مسعود یعقوبی با بیان اینکه این پارک جنگلی در منطقه‌ای به مساحت تقریبی ۶ هزار هکتار (جنگل‌های منطقه ورگاویج، خانیکان و پلهم کوتی) احداث خواهد شد، افزود: مجتمع‌های تفریحی اقامتی که شامل ساخت کلبه‌ها، آلاچیق، شهربازی، محوطه ورزش جوانان و کودکان، اسکیت، تنیس، والیبال و غیره در این طرح اجرا خواهد شد.

وی با تاکید براینکه ایجاد اشتغال برای بومیان و درآمد پایدار قابل توجهی برای شهر چالوس در این طرح گنجانده شده است، گفت: این منطقه ویژه و فوق العاده می‌تواند علاوه بر خدمات دهی به گردشگران داخلی، به عنوان مرکز و مقصد بین‌المللی گردشگری نیز تبدیل شود.

قرارداد بزرگترین  پارک جنگلی  غرب آسیا در شهر چالوس منعقد شد

یعقوبی با بیان اینکه استان مازندران در آستانه یک تحول بزرگ هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه اقتصاد گردشگری قرار گرفت، یادآور شد: با اجرای این طرح می‌توان منطقه جنگلی فوق‌الذکر را از حالت بالقوه کنونی به قطب بالفعل اقتصادی گردشگری شمال کشور، تبدیل کرد.

شهردار چالوس ضمن قدردانی از همکاری و همراهی  مدیرکل و معاونین منابع طبیعی غرب مازندران، سازمان جنگلها و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس، معاونت‌های شهرداری، دیگر مسئولان که شهرداری چالوس را دراین امر مهم یاری کردند یادآور شد: با عقد قرارداد بزرگترین پارک جنگلی در چالوس این شهر گل گردشگری شهرهای شمالی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha