• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402091913773
  • منبع : شهرداری تهران

معاون شهردار تهران خبر داد

مشارکت ۲۵۰ هزار تهرانی در دومین دوره طرح «من شهردارم»

مشارکت ۲۵۰ هزار تهرانی در دومین دوره طرح «من شهردارم»

معاون شهردار تهران از استقبال و مشارکت حدود ۲۵۰ هزار نفری شهروندان در روزهای نخست آغاز دومین دوره طرح «من شهردارم» در این طرح خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجید باقری معاون شهردار تهران و رئیس شورای راهبری دبیرخانه دائمی طرح «من شهردارم» با بیان این که ابرپروژه مردمی‌سازی اداره کلانشهر تهران (من شهردارم) صرفاً زمانی محقق می‌شود که خود شهروندان در آن مشارکت فعال داشته باشند، گفت: با وجود گذشت فقط چند روز از آغاز این طرح، در روزهای نخست، حدود ۲۵۰ هزار نفر از شهروندان شریف تهرانی با مشارکت در دومین دوره طرح «من شهردارم»، رأی شهروندی خودشان را برای انتخاب پروژه‌های محله‌ و منطقه‌ محل زندگیشان به ثبت رسانده‌اند که بسیار دلگرم کننده است.

وی ضمن قدردانی از شهروندان و سفیران «من شهردارم»، اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت هرچه بیشتر شهروندان و تلاش سفیرانِ «من شهردارم»، این طرح به بهترین شیوه به نفع شهر و شهروندان پیاده‌سازی شود.

باقری خاطرنشان کرد: از همه اقشار شهروندی دعوت می‌کنیم، با مشارکت در «من شهردارم» و ثبت رأی در سامانه اختصاصی این طرح که از چندین درگاه اینترنتی متنوع در دسترس قرار گرفته است، یاریگر تعالی و توسعه تهران باشند.

‫گفتنی‌ است؛ ابرپروژه اجتماعی «من شهردارم» که از سال گذشته و در دوره مدیریت شهری کنونی طراحی شده و به اجرا در آمده است، امسال برای دومین بار در کلانشهر تهران به اجرا در می‌آید.

بر اساس گزارش سایت شهر، در این طرح، شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب «اپلیکیشن شهرزاد» یا با مراجعه به سایت شهرزاد به نشانی Shahrzad.city و یا از طریق سامانه‌های اینترنتی Tehran.ir و manshahrdaram.tehran.ir، نیاز عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، ورزشی و اجتماعی محله و منطقه محل سکونت خودشان را به‌عنوان «پروژه منتخب» ثبت کنند تا شهرداری تهران با اختصاص بودجه، آن پروژه را اجرا کند.‬

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۲۳:۴۱

سلام با تشکر از طرح بسیار هوشمندانه من شهردارم من سالاری هستم ۶۱ ساله میخواستم خواهشی کنم که در دل پارک جنگلی چیتگر دهها هکتار فاقد درخت میباشد لطفا طرحی جهت کاشت درخت در این منطقه اجرا شود و همچنین درختهای خشک که تعدادش کم نیست هم کنده شود و جایگزین گردد

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۴ ۰۰:۰۵

سلام پیشنهادی دارم در خصوص اتوبوسهای درون شهری و برون شهری در ترمینالها شاید بیش از ۹۰ درصد این اتوبوسها در زمان توقف که شاید ساعتها باشد روشن هستند لطفا ترتیبی اتخاذ گردد تا هم از آلودگی هم از مصرف سوخت جلوگیری شود