• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402091913806
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل مطرح کرد

شرکت سی هزار و ۹۰۰ نفر در برنامه‌های ورزش همگانی و روستایی

شرکت سی هزار و ۹۰۰ نفر در برنامه‌های ورزش همگانی و روستایی

ایسنا/اردبیل مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از شرکت سی هزار و ۹۰۰ نفر در برنامه‌های ورزش همگانی و روستایی در آبان ماه خبر داد.

محمدعلی پهناور در خصوص توسعه ورزش همگانی و روستایی در آبان ماه سال جاری گفت: بیش از ۸۰۸ برنامه فرهنگی ورزشی توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در آبان ماه اجرا شده است که با اجرای این برنامه‌های فرهنگی ورزشی، بیش از سی هزار و ۹۰۰ نفر از زنان و مردان استان اردبیل توانستند در این برنامه‌ها مشارکتی فعال داشته باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، پهناور اظهار کرد: پیاده‌روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی وکوه پیمایی، دوچرخه سواری، اجرای همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه های فرهنگی، برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی و گلگشت‌ها از برنامه‌هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی به اجرا درآمده است.

مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل تصریح کرد: به تفکیک برنامه‌های اجرایی بیش از ۲۲ برنامه پیاده‌روی با حضور بیش از ۳ هزار و ۲۴۵ نفر از بانوان و آقایان و همچنین برنامه کوه‌روی و کوه پیمایی به تعداد ۵۰ برنامه و با حضور ۹۲۶ نفر از علاقمندان به کوه انجام گرفته است.

وی تعداد برنامه های ورزش صبحگاهی برگزار شده در سطح استان اردبیل را ۲۵۹ مورد اعلام کرد که با حضور ۶ هزار و ۶۷۴ نفر از بانوان و ۳ هزار و ۹۳۰ نفر از آقایان اجرا شده است و همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی نیز یکی دیگر از فعالیت‌های تئوری و عملی گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بوده است که جمعا به تعداد ۱۸۳ برنامه با حضور نزدیک به ۶ هزار و ۹۱۲ نفر از بانوان و آقایان انجام شده است.

پهناور در ادامه افزود: ۲۴ مسابقات محله، ۲۵ مسابقه کارکنان و ۱۹۱ مسابقه ورزشی در سطح استان توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شده است که در این برنامه‌ها هشت هزار و ۶۵۴ نفر از علاقمندان به مسابقات ورزشی حضور یافتند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در سطح استان اردبیل، ۹ همایش دوچرخه سواری برای بانوان با شرکت ۱۳۲ نفر از بانوان و ۱۵ همایش دوچرخه سواری برای آقایان با شرکت ۵۶۰ نفر از آنان برگزار شد.

وی گفت: اجرای گلگشت‌ها با رعایت ایمنی به تعداد ۳۰ گلگشت بوده که ۱۷۰ نفر از بانوان و ۲۹۸ نفر از آقایان علاقمند به برنامه‌های گلگشت در این برنامه‌ها حضور یافتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha