• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402091913819
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون سازمان بسیج مستضعفین کشور مطرح کرد

همراهی بسیج با دولت برای حل مشکلات کشور

همراهی بسیج با دولت برای حل مشکلات کشور

ایسنا/سمنان معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور از همراهی بسیج با دولت برای حل مشکلات کشور خبر داد.

سردار سرتیپ حسین معروفی امروز (یکشنبه، ۱۹ آذر ماه) در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان سمنان، اظهار کرد: مجموعه بسیج در مسیر خدمت‌رسانی به مردم با دولت همراهی می‌کند.

وی بر لزوم اولویت‌بندی برای حل مشکلات تاکید و بیان کرد: باید مشکلات را بشناسیم و برای حل آنها با اولویت تصمیم‌گیری شود.

او از کم‌آبی و جمعیت به‌عنوان دو بحران امروز کشور نام برد و بر لزوم بهره‌گیری از توان هیأت‌های اندیشه‌ورز تاکید کرد و گفت: طرح‌های مجامع اندیشه‌ورزی باید فراگیر و برای همه کشور باشد. طرح‌های مجمع‌های اندیشه‌ورزی باید به کشور تعمیم داده شود. هدف از این مجامع، جمع‌آوری نخبگان و اندیشه‌ورزان برای ارائه طرح، پیشرفت و رفع مشکلات است.

سردار معروفی با بیان اینکه خروجی مجامع اندیشه‌ورزی باید عملیاتی و در راستای حل مشکلات باشد، اظهار کرد: اعضای هیأت‌های اندیشه‌ورز مردم هستند. 

وی بیان کرد: راهبردهای ملی و استانی باید در مجامع اندیشه‌ورز شناسایی شود، زیرا این تصمیم‌گیری‌ها باید به‌هم پیوسته و فراگیر باشد.

معاون سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ضربه زدن به کشور در فضای مجازی، گفت: دشمن امروز در فضای مجازی با جنگ نرم به مقابله با نظام اسلامی ایران می‌پردازد.

وی بر لزوم آنچه گفتمان‌سازی و شبکه‌سازی برای مقابله با دشمن می‌خواند، تاکید و اظهار کرد: امروز علم رسانه و فضای مجازی یک اولویت برای مقابله با دشمن است، چراکه جنگ امروز دشمن با جمهوری اسلامی در فضای مجازی است. دشمنان نظام امروز درپی جنگ سخت نیستند، بلکه تمام تلاش آنها در حوزه جنگ نرم و هدف قرار دادن ذهن و قلب جوان‌هاست.

همراهی بسیج با دولت برای حل مشکلات کشور

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در این آیین گفت: این آمادگی وجود دارد تا طرح‌ها و پیشنهادهای ارائه‌شده توسط بسیجیان در حوزه‌های مختلف با حضور مدیران کل مرتبط، تحلیل و بررسی دقیق و کارشناسی شود.‌

وی با بیان اینکه استان سمنان، استانی معدنی با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های متنوع است، ادامه داد: این استان با دو بحران کمبود آب پایدار و بحران جمعیت مواجه است.‌

استاندار سمنان با اشاره به انتخابات اسفند ماه، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات یک‌ مسؤولیت اجتماعی برای همه ماست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha