• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402091913925
  • خبرنگار : 50604

گلستان کارگاه سازندگی؛ یلدای خدمت/۱۱

بخشودگی وام ۴۰ میلیارد ریالی بیماران نیازمند گلستانی/ خدمات دولت سیزدهم تداوم دارد

بخشودگی وام ۴۰ میلیارد ریالی بیماران نیازمند گلستانی/ خدمات دولت سیزدهم تداوم دارد

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه «گلستان» نیازمند نگاه ویژه مسئولان است، افزود: پروژه‌های هلال احمر برای سفر دوم رئیس جمهور جمع‌بندی شده و تلاش می‌شود با تصویب و تخصیص رقم پیشنهادی زمینه توسعه زیرساخت‌های گلستان بیش از این فراهم شود.

قاسم غریب‌آبادی عصر یکشنبه، ۱۹ آذر در آئین نکوداشت روز جهانی خیرین و داوطلبان که به همت جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد، با اشاره به اینکه خیرین داوطلب هزینه‌های زیادی کردند تا مراکز توانبخشی را در استان ایجاد کنند، اظهار کرد: به طور مثال نیکوکاری رقمی معادل ۸۰ میلیارد ریال برای احداث مجتمع توانبخشی در شهرستان گنبدکاووس اهدا کرد و جمعیت هلال احمر استان نیز با اختصاص ۷۰ میلیارد ریال این مرکز را تجهیز کرد.

وی با بیان اینکه خیرین در شهرستان‌های کردکوی، علی آبادکتول، گرگان و بندرگز نیز کمک‌های خوبی برای احداث و تجهیز مراکز درمانی داشتند، افزود: سال گذشته ۸۰ میلیارد ریال کمک حمایتی در حوزه دارو و درمان بلاعوض به افراد محروم و نیازمند گلستان اختصاص یافت.

بخشودگی وام ۴۰ میلیارد ریالی بیماران نیازمند گلستانی/ خدمات دولت سیزدهم تداوم دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با بیان اینکه در سال جاری ۴۰ میلیارد ریال وام به بیماران اعطا شد که با نگاه ویژه مدیران هلال احمر این تسهیلات به نیازمندان بخشیده شد، افزود: بیش از ۵ هزار میلیارد ریال پیشنهاد مصوبات ما در سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان است که امیدواریم با آن موافقت شود.

غریب‌آبادی اضافه کرد: پیشنهاد مصوبات هلال احمر گلستان برای کمک به حوزه دارو و درمان بیماران در دور دوم سفر ریاست جمهوری، رقم ۲۰۰ میلیارد ریال است.

وی ضمن تشکر از پزشکان، پرستاران و کادر درمان که در ایام اربعین با حضور در موکب جمعیت هلال احمر گلستان به زائران حسینی خدمت رسانی کردند، افزود: پزشکان داوطلب و نیکوکار گلستانی در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان به مدت ۲۰ روز در سخت ترین شرایط آب و هوایی به بیش از ۳۰ هزار نفر از زائران امام حسین(ع) خدمات درمانی و داروئی ارائه کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به اینکه در سال گذشته جمعیت هلال احمر گلستان رتبه یک عملکردی در سطح کشور را کسب کرد، یادآور شد: در طرح نوروزی و جشنواره شهید رجایی جمعیت هلال احمر استان گلستان جز ۶ دستگاه برتر استان شد که این موفقیت مرهون تلاش، همیاری و مشارکت همه اعضا و داوطلبین جمعیت هلال احمر گلستان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha