• دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402092014128
  • خبرنگار : 71638

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به سومی نماینده ژاپن/ شکست انگاپت از موزرسکی

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به سومی نماینده ژاپن/ شکست انگاپت از موزرسکی

تیم والیبال پروجا به عنوان نماینده والیبال ایتالیا توانست به قهرمانی مسابقات باشگاه‌های والیبال جهان برسد که این قهرمانی با واکنش فدراسیون جهانی والیبال همراه بود.

به گزارش ایسنا، در فینال مسابقات جام باشگاه‌های والیبال جهان ۲۰۲۳، تیم والیبال پروجا نماینده ایتالیا به مصاف میناس نماینده برزیل رفت که در این بازی پروجا توانست قاطعانه پیروز شود. پروجا ۳ بر صفر  و با نتایج ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی دست یافت تا با اقتدار قهرمان این مسابقات شود. در این مسابقات پروجا باختی در کارنامه نداشت و قاطعانه قدرت خود را به نمایش گذاشت و مقام نخست این رقابت‌ها را کسب کرد. در دیدار فینال، سمنیوک ۱۴ امتیاز و سانچز ۱۰ امتیاز برای تیم خود کسب کردند.

فدراسیون جهانی والیبال در خصوص قهرمانی تیم والیبال پروجا در این مسابقات نوشت: پلوتنیتسکیی دریافت‌ کننده اوکراینی تیم پروجا ایتالیا توانست عنوان ارزشمندترین بازیکن این مسابقات را به دست بیاورد و تیم خود را به دومین عنوان جهانی خود برساند. نماینده ایتالیا در ورزشگاه سرپوشیده کورامانگالا قهرمان شد و نماینده برزیل در این مسابقات نقره گرفت.

همچنین سانتوری ژاپن در این مسابقات به مقام سومی رسید.  پروجا بدون از دست دادن حتی یک ست به فینال راه یافته بود و توانست کار خود را به بهترین شکل به پایان برساند و میناس را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد و به طلای این رقابت‌ها برسد.

پلوتنیتسکیی پس از این بازی گفت: فکر می کنم که ما خیلی خوب بازی کردیم و همه بازیکنان ما توانستند این هفته ریتم خوبی پیدا کنند. در فینال، در ست دوم لحظات سختی داشتیم اما با هم بر آن غلبه کردیم. ما هیجان زده هستیم که جام را به پروجا برگردانیم.

همچنین در دیدار رده‌بندی این مسابقات، هالک بانک پرستاره نماینده والیبال ترکیه با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل سانتوری نماینده ژاپن مغلوب شد تا نماینده ترکیه از ایستادن روی سکو بازبماند.

این رقابت در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۱۷ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۲ به سود سانتوری پایان یافت. هالک بانک که در دو ست نخست از حریف پیش بود نتوانست بازی را کنترل کند تا نماینده ژاپن به عنوان سومی این مسابقات برسد. در این رقابت انگاپت ۱۷ امتیاز و موزرسکی ۳۰ امتیاز برای تیم های خود کسب کردند. با این نتیجه دست انگاپت و یاران از مدال کوتاه ماند.

فدراسیون جهانی در این باره نوشت: موزرسکی نقشی کلیدی در یک نتیجه بزرگ برای والیبال ژاپن ایفا کرد و به تیمش کمک کرد تا با دومین پیروزی خود در یک هفته مقابل هالک‌بانک در رتبه سوم این مسابقات قرار گیرد. این پیروزی پس از دو ست شکست برای تیم ژاپنی به دست آمد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha