• دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402092014437
  • خبرنگار : 30077

حضور جهاد دانشگاهی سمنان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان

حضور جهاد دانشگاهی سمنان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان

ایسنا/سمنان آخرین دستاوردها و فعالیت جهاد دانشگاهی استان سمنان در نمایشگاه تخصصی دستاوردهای پژوهشی استان سمنان به‌نمایش گذاشته شد.

همزمان با هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه تخصصی دستاوردهای پژوهشی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در مرکز استان افتتاح شد و آخرین دستاوردها و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان در حوزه پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه که صبح امروز (۲۰ آذر ماه) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و جمعی از مسوولان افتتاح شد، بیش از ۵۰ غرفه از دستاوردهای پژوهشی معلمان، دانش‌آموزان، دانشجویان، شرکت‌های فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک های علم و فناوری استان سمنان در این نمایشگاه برپا شده است.

در غرفه جهاددانشگاهی استان سمنان نمونه اولیه ۳ محصول فناورانه و دانش بنیان، شامل کود اروگانیک، مالچ معدنی و زئوتیمول(افزودنی خوراک دام) که در سالجاری توسط محققین و پژوهشگران جهاددانشگاهی سمنان تولید شده است به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی سمنان، معرفی سه طرح فناورانه و دانش بنیان، معرفی دستاوردها و آخرین اقدامات طرح ملی قطب دامپروری شهرستان مهدی‌شهر، معرفی نمایندگی خون بند ناف نوزادان رویان و ویژگی‌های سلول های بنیادی و معرفی و ثبت نام دوره‌های آموزشی و کارآفرینی در غرفه جهاد دانشگاهی استان سمنان انجام می‌شود.

این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۳ آذر ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در سالن ورزشی مدرسه محمدرسول الله (ص) سمنان برای بازدید عموم برپا خواهد بود.

حضور جهاد دانشگاهی سمنان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان

حضور جهاد دانشگاهی سمنان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان

حضور جهاد دانشگاهی سمنان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۱ ۰۱:۵۱

سلام خسته نباشید. شما یه روز مشغول تهیه عکس و فیلم بودین چرا تو سایت فقط عکس یه غرفه هست؟چرا عکس بقیه غرفه ها نیست؟ما اون جا داریم زحمت میکشیم شما نمیدونین چه بلایی سر ما اومده