• دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402092014514
  • منبع : استانداری قم

یک مسئول خبر داد

 تعامل با رسانه‌های فعال در قم را افزایش خواهیم داد

 تعامل با رسانه‌های فعال در قم را افزایش خواهیم داد

ایسنا/قم سرپرست اداره کل روابط روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم گفت: مطالبه مدیران خبرگزاری‌های فعال در استان قم مبنی بر عدم پاسخگویی مدیران استان به رسانه‌ها نکته‌ای مهم است که بنده از دکتر آقامیری پیگیری خواهم کرد.

نشست صمیمی و هم‌اندیشی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با مدیران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های فعال استانی در دو نوبت روز گذشته و امروز در سالن جلسات حضرت زینب (س) برگزار شد.

علی اقبالی در این جلسه ضمن تاکید براینکه کلیه رسانه‌ها به هر اندازه‌ای در فریضه جهاد تبیین نقش‌آفرین هستند، اظهار کرد: معتقد هستم هر رسانه اعم از چاپی و مکتوب هرکدام می‌توانند در آگاه‌سازی مخاطب نقش‌آفرینی کرده و تاثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: امروز دولتی در نظام جمهوری اسلامی ایران روی کار آمده که ظرف دو سال اخیر توانسته اقدامات شایسته و بزرگی در کشور در مسائل داخلی و خارجی رقم زند، لذا ما موظف هستیم این دستاوردها را به اطلاع عموم مردم برسانیم.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم گفت: در این جلسه انتقاداتی درخصوص مدیران روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و اجرایی و عدم پاسخگویی مدیران استان به رسانه‌ها مطرح شد که به نظر بنده بخشی عمده‌ای از این انتقادات درست و منطقی است‌.

وی افزود: روابط عمومی از مهم‌ترین قسمت‌های یک دستگاه دولتی و اجرایی است که نباید از ظرفیت آن مغفول ماند؛ کسی که به عنوان سکاندار این پست مهم منصوب می‌شود، باید متخصص، رسانه‌شناس و الفبای کار را آموزش دیده باشد.

اقبالی تصریح کرد: بنده همین امروز موضوع عدم پاسخگویی مدیران استان به رسانه‌ها را تا حصول نتیجه از دکتر آقامیری پیگیری خواهم کرد.

وی اشاره کرد: من به عنوان نماینده کلیه رسانه‌های استان قم در استانداری حضور دارم و صدای شما عزیزان خواهم بود، درب اتاق من به روی همه مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران باز بوده و آماده شنیدن انتقادات و پیشنهادات شما اصحاب رسانه خواهم بود.

لازم به ذکر است سلسله نشست‌های صمیمی و هم اندیشی سرپرست اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌المل استانداری قم با مدیران خبرگزاری‌ها، مطبوعات چاپی، پایگاه‌های خبری و فعالان فضای مجازی استان قم ادامه خواهد داشت و فعالان عرصه‌های فوق الذکر به نوبت به این نشست‌ها دعوت خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha