• دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402092014609
  • خبرنگار : 50635

فرمانده انتظامی شهرستان میناب:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی درتفرجگاه های شهرستان میناب

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی درتفرجگاه های شهرستان میناب

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان میناب از اجرای ارتقای امنیت اجتماعی در تفرجگاه های میناب خبر داد.

سرهنگ عباس قاسمی، امروز (بیستم آذرماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با هدف جلب رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها با به کارگیری از توان رزمی یگان‌های انتظامی شهرستان با افرادی که قصد هنجارشکنی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان داشته باشند برخورد قاطع قضایی خواهد شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، برقراری نظم و امنیت اجتماعی پایدار در تفرجگاه‌ها و ایجاد آرامش خاطر شهروندان و خانواده‌ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب بیان کرد: با تدابیر اتخاذ شده و پیش بینی‌های لازم و در راستای افزایش احساس امنیت در بین آحاد مردم، اجرای این طرح با به کارگیری نیروی‌های پرتلاش یگان رزمی انتظامی با انسجام کامل و هدفمند اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: از همه شهروندان درخواست می‌گردد، ضمن اطلاع رسانی این موضوع نهایت همکاری را با فرزندان خودشان در مجموعه انتظامی داشته باشند.

سرهنگ قاسمی خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف این طرح، مقابله با هنجارشکنان جامعه و برخورد با متخلفین است که خوشبختانه با تلاش نیروهای انتظامی، این موضوع به نحو مطلوب و شایسته در حال اجرا است.

فرمانده انتظامی میناب یادآورشد: افرادی که با موتورسیکلت و خودرو ایجاد مزاحمت داشته باشند، وسایل نقلیه آنها نیز توقیف می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح موجبات رضایتمندی و خشنودی شهروندان را به دنبال داشته است، متذکر شد: برقراری نظم و امنیت اجتماعی مطلوب در سطح جامعه مستلزم هم افزایی و همکاری آحاد مردم است و از این رو از شهروندان انتظار می‌رود ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، در صورت برخورد با افراد متخلف و قانون شکن، موضوع را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha