• دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402092014687
  • منبع : نمایندگی اردبیل

پیشکسوت فوتبال اردبیل تأکید کرد

لزوم استفاده از بازیکنان بومی در باشگاههای فوتبال استان

لزوم استفاده از بازیکنان بومی در باشگاههای فوتبال استان

ایسنا/اردبیل پیشکسوت فوتبال اردبیل استفاده از بازیکنان بومی را در کلیه باشگاههای فوتبال استان ضروری دانست.

محمود بایرامی ۲۰ آذر در گفت وگو با ایسنا با تأکید بر استفاده از بازیکنان بومی در فوتبال باشگاهی استان گفت: نباید عنوان باشگاهها بومی و بازیکنان حاضر در آن اکثرا غیر بومی باشد.

وی فعالیت باشگاههای فوتبال را در راستای استفاده از استعدادهای فوتبال بومی در شهرستانهای استان برشمرد و افزود: در برخی از باشگاههای استان حتی یک بازیکن بومی در ترکیب تیم وجود ندارد و این امر تأثیر سوء بر آینده فوتبال استان خواهد داشت.

بایرامی مشابه چنین رویکردی را در سال ۱۳۹۴ دانست و اظهار کرد: بازیکنان بومی خوش تکنیک باید از مزایای حضور در باشگاه شهر خود بهره مند شوند و نبیاد بازیکنان پا به سن گذاشته غیر بومی در باشگاههای استان حضور یابند.

این بازیکن فوتبال دهه ۶۰ استان ادامه داد: اگر قراربود بازیکنان بومی هیچ سهمی در شاکله تیم‌ های فوتبال استان نداشته باشند، چرا باید از امکانات استان استفاده کنند .

مربی فوتبال استان تصریح کرد: حق فوتبالیست های استان اردبیل این‌ نیست که از روی سکوها با حسرت شاهد بازی بازیکنان‌مسن لیگ‌برتری و لیگ‌ یکی استانهای دیگر در ترکیب تیم های باشگاهی استان اردبیل باشند.

بایرامی با عنوان اینکه سیاست جذب بازیکن غیربومی و مسن شاید در کوتاه مدت به لحاظ کسب نتیجه جواب دهد، اما در درازمدت فوتبال استان اردبیل را دچار آسیب خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در استانهای شمالی کشور اجازه حضور این‌ حجم‌ از بازیکن و مربیان‌ غیربومی را در لیگ‌های پایین فوتبالشان نمی دهند، اعلام کرد: از حضور و بازی تیم های باشگاهی در استان خوشحال هستیم و امیدواریم تمامی باشگاههای استان اردبیل که در لیگ های کشور حضور دارند از بازیکنان بومی برای آینده سازی فوتبال استان استفاده نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha