• دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402092014693
  • منبع : بازار

پنج مشکل رایج در موبایل شیائومی

پنج مشکل رایج در موبایل شیائومی

همه شما بارها با مشکل خرابی موبایل شیائومی روبرو شده اید. همچنین شده است که به نزدیک ترین مرکز تعمیرات موبایل بدون هیچ گونه تحقیقاتی مراجعه کرده اید و با مشکلات جدی تری روبرو شده اید.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت تعمیر موبایل شیائومی، بهتر است بدانید که بررسی و عیب یابی گوشی هوشمند، به راحتی ممکن نیست و نیازمند تخصص و مهارت است. به همین دلیل است که باید بتوانید به یک مرکز معتبر برای تعمیر موبایل شیائومی برای رفع مشکلات رایج از جمله خرابی هارد، وصل نشدن هندزفری، شارژ نشدن موبایل و ... مراجعه کنید. 

شارژ نشدن موبایل شیائومی

یکی از مشکلات رایج در موبایل شیائومی، شارژ نشدن گوشی است. این یک دغدغه مشکل ساز می باشد که عملکرد تلفن شما را با اختلال روبرو می کند. چرا که وقتی گوشی شارژ نشود، به صورت کلی امکان استفاده از تلفن غیر ممکن می شود.

به همین دلیل است که بهتر است بدانید اصلا دلیل شارژ نشدن موبایل چیست؟!  در درجه اول تصور همه خراب شدن شارژر است. این عامل اصلی ترین می باشد و صد در صد در بیشتر مواقع شارژ نشدن گوشی را ممکن می کند. اما یکی دیگر از دلایل آن، خراب شدن پورت شارژ گوشی است. 

مشکلات نرم افزاری، خراب شدن باتری، خرابی آداپتور و در مواقع نادر، آپدیت نبودن گوشی و خراب بودن پریز می تواند باعث شارژ نشدن گوشی شما شو. پس بدون بررسی تخصصی امکان فهمیدن دلیل شارژ نشدن آن بسیار کم می باشد. 

شارژ نشدن گوشی مشکلی است که می تواند مدت ها گوشی شما را از کار بی اندازد. به همین دلیل است که نباید از حل مشکل آن غافل شوید. چرا که عدم اهمیت به آن می تواند باعث خرابی و بروز مشکل در سایر بخش های گوشی شما شود.

پنج مشکل رایج در موبایل شیائومی

وصل نشدن هندزفری به موبایل شیائومی

یکی از رایج ترین مشکلات که درخواست های زیادی برای تعمیر موبایل شیائومی دارد، می توان به وصل نشدن هندزفری به موبایل اشاره کرد. در ابتدا بهتر است به نوع هندزفری خود توجه کنید. چرا که اگر هندزفری شما سیمی باشد، دلیل اصلی آن خراب شدن هندزفری می باشد. در غیر این صورت، اگر از هندزفری بلوتوثی استفاده می کنید، می تواند دلایل دیگری نیز به همراه داشته باشد.

این دسته از دلایل که با بررسی تخصصی می توانند رفع شوند، شامل روئیت نشدن بلوتوث، فعال نبودن بلوتوث، حذف شدن تاریخچه بلوتوث هندزفری از گوشی، ناسازگاری با سیستم عامل، شارژ نداشتن کافی هندزفری و سایر این دلایل باشند. 

شارژ نشدن کیس هندزفری بلوتوثی و یا خود هندزفری نیز می تواند باعث متصل نشدن آن به گوشی شما شود. در واقع دلایل متعددی برای این امر وجود دارند که یک متخصص و تعمیرکار حرفه ای می تواند متوجه آن ها شده و به حل کردن آن بپردازد. 

خرابی هارد موبایل شیائومی

یکی از مشکلات رایج و چالش برانگیز، خراب شدن هارد می باشد. هارد از تخصصی ترین مشکلات گوشی است که نیازمند بررسی ویژه دارد. به این منظور برای تعمیر موبایل شیائومی، بهتر است که ابتدا بررسی و عیب یابی آن را به تکنسین های یک مجموعه تعمیر موبایل شیائومی مانند tamirmobilexiaomi.ir متخصص واگذار کنید.

چرا که تعمیر هارد موبایل شیائومی از دسته حساس ترین خدماتی می باشد، که بررسی و حل آن نیازمند تخصص ویژه دارد. خرابی هارد اغلب با علائم مهمی نشان داده می شود، که می توان به حذف شدن و نشان ندادن عکس و ویدیوها در گوشی اشاره کرد. 

بنابراین ممکن است فایل های شما به صورت ناخواسته از بین بروند و حذف شوند. البته لازم است بدانید که این ممکن است با سوختگی هارد همراه شود که نیازمند تعمیر و بررسی است.

پنج مشکل رایج در موبایل شیائومی

مشکل اینترنت موبایل شیائومی

همانطور که می دانید اینترنت امروزه به یکی از حیاتی ترین نیازهای بشر تبدیل شده است. پس زمانی که اینترنت نباشد، به صورت کلی همه کارها مختل می شوند. مشکل اینترنت موبایل یکی از چالش برانگیزترین مسائل می باشد که کمتر کسی می تواند به حل آن بپردازد. 

به همین دلیل است که حل کردن آن نیازمند بررسی تخصصی توسط یک تکنسین و یا تیم حرفه ای آموزش دیده و دارای مهارت می باشد. از جمله مهمترین دلایل مشکل در اینترنت موبایل شیائومی می توان به آنتن نداشتن و یا متصل نبودن سیم کارت نیز اشاره کرد.

علاوه بر آن، سایر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری نیز می توانند باعث بروز مشکل در قطع شدن اینترنت و وصل نشدن آن شوند. باگ های نرم افزاری در برخی از مواقع به دلیل آپدیت های جدید و یا مسائل دیگر ممکن است رخ دهند که باعث کار نکردن اینترنت می شوند. 

خرابی دکمه پاور موبایل شیائومی

دکمه پاور از جمله مهمترین بخش های یک تلفن هوشمند محسوب می شود که عملکردهای متنوعی را در دستگاه می توان به وسیله آن انجام داد. پس خراب شدن می تواند به دلایل متنوعی از جمله رطوبت، ضربه و یا مشکلات سخت افزاری یا حتی در مواقع نادری نرم افزاری رخ دهد.  

پس بهتر است که برای جلوگیری از خرابی بیشتر در تلفن هوشمند، بررسی و عیب یابی آن را به یک مجموعه معتبر و شناخته شده مانند سایت تعمیر موبایل شیائومی tamirmobilexiaomi.ir واگذار کنید. چرا که تعمیر خرابی دکمه پاور موبایل شیائومی، به اسانی ممکن نیست و ابتدا باید بررسی و عیب یابی شود. 

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۱ ۲۱:۲۰

خوب

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۲ ۰۱:۴۰

این چیزایی که گفتین عمومی و تو همه برندها هست و اتفاقا خرابی گوشیهای سامسونگ خیلی بیشتر از شیائومی هست .‌ما طایفتا از گوشی های شیائومی استفاده میکنیم بجز گوشیهای poco m3 هیچ موردی ندیدیم اتفاقا مشکل poco m3 خیلی راحت برای همیشه حل شدنیه ولی امان از مشکلات سامسونگ و هواوی

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۲ ۰۲:۱۹

گوشی من یه مشکل داره پوکو ایکس۳ پرو کسی سردرنمیاره و نتونستم دست هرکسی بدم باز کنه خود بخود خاموش روشن میشه وقتی هم روشنه میزنم شارژ قطع و‌وصل میشه ولی وقتی خاموشه خوب شارژ میکنه قبلا تو نیم ساعت فول شارژ میشد کسی میدونه مشکلش چیه؟

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۲ ۲۱:۱۹

سلام داداش خوبی مشکل از آیسی چارجه نگران نباش

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۲ ۲۱:۵۱

احتمالا برنامه‌ای ویروسی تو گوشی داری باید چک کنی که گوشیت ویروس نگرفته باشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۱۰:۵۶

سلام البته از نظر خودم یا باطری شما خرابه یا مشکل از شارژ گوشیت هستش با یک شارژ دیگه تست کن اگر درست نشد به احتمال قوی یا باطری گوشی خرابه یا توی مدار گوشی اتصالی وجود داره

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۲ ۰۳:۵۲

گوشی خوبیه فقط اینکه از زمانی ک خریدم البته not 12ردمی رو میگم ویس ش توی برنامه کالاف مشکل داره اصن باز نمیشه اگر کسی می دونه دردش چیه راهنمایی کنه سپاس گذارم

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۱۰:۵۷

سلام باید روی برنامه کالاف کلیک کنی قسمت درباره شو بزنی گزینه اجازه ها این میکروفون رو فعال کنی اوکی میشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۲ ۲۰:۱۳

اتفاقا من خودم پوکو ام 3 دارم اینترنتش و باید خاموش روشن کنی تا برنامه فعال بشه و کارای بده

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۰۶:۳۷

همه برندارو داشتم هیچکدوم بی مشکل نبودن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۴ ۰۹:۲۰

چرا سیم‌کارت من کار نمی کند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۵ ۲۲:۰۳

سلام آیکن تلفن آز روی صفحه گوشی حذف شده چطوری باید آنرا روی صفحه گوشی نصب کرد از بازار دانلود نمی شود ممنون هرکس بلده راهنمای کند ن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۵ ۲۲:۰۸

سلام آیکن تلفن که شماره گیری می‌کنی از صفحه گوشی من حذف شده چطوری باید آنرا را روی صفحه گوشی آورد هر کس بلد راهنمایی کندممنون