• دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402092014748
  • منبع : بازار

چرا مردم خرید اینترنتی را ترجیح می دهند؟

چرا مردم خرید اینترنتی را ترجیح می دهند؟

طبق آخرین آمار سهولت و راحتی خرید آنلاین باعث شده بیشتر افراد ترجیح دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از آرنا ویژن، تخفیف‌ها، گزینه‌ ارسال رایگان و غیره از سمت فروشگاه‌های آنلاین مهمترین دلایل برای خرید آنلاین است. در ادامه این مطلب تصمیم داریم بررسی کنیم که چرا مردم خرید اینترنتی را ترجیح می‌دهند؟ اگر قصد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی یا وبسایت برای کسب و کار خود هستید، حتما با شرکت نرم افزاری آرنا ویژن در تماس باشید.

چرا مردم خرید اینترنتی را ترجیح می‌دهند؟

امروزه اکثر کسب و کارها فروش اینترنتی از طریق سایت ارائه می‌دهند و احتمالا اگر خدمات یا محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه ندهید، بخش بزرگی از فروش خود را از دست خواهید داد. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت طراحی سایت شرکتی با آرنا ویژن در ارتباط باشید. خرید آنلاین یکی از بخش‌هایی است که رشد جهانی داشته است. تا سال ۲۰۲۳ تجارت الکترونیک بیش از ۲۲ درصد از فروش خرده‌فروشی در سراسر جهان را تشکیل می‌دهد در حالی که این آمار در سال ۲۰۱۹ تنها ۱۴.۱ درصد بود.

خرید آنلاین از شرکت‌های معتبر گزینه‌ای است که اکثر افراد آن را در نظر می‌گیرند. بنابراین بهتر است به دنبال ایجاد هویت برای کسب و کار خود با طراحی لوگو و طراحی وبسایت باشید. برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو حرفه‌ای می‌توانید با کارشناسان شرکت آرنا ویژن تماس بگیرید.

چرا مردم خرید اینترنتی را ترجیح می دهند؟

خرید اینترنتی چیست؟

خرید آنلاین به سفارش و خرید محصولات به صورت اینترنتی گفته می‌شود که بخشی از تجارت الکترونیک است. خرید آنلاین روز به روز در حال افزایش است و خریدار برای جستجوی محصولات در وبسایت فروشنده به صورت آنلاین اقدام کرده و محصولات مورد نظر خود را انتخاب و برای خرید اقدام می‌کند.

در خرید آنلاین معمولا امکان پرداخت نقدی هنگام تحویل کالا یا پرداخت به صورت آنلاین وجود دارد. سفارش محصولات در خرید اینترنتی بسیار آسان و تنها با چند کلیک امکان‌پذیر است.

چرا مردم خرید اینترنتی را ترجیح می دهند؟

تنوع محصولات

فروشگاه‌های سنتی در تعداد محصولاتی که می‌توانند ارائه دهند، محدود هستند. بسیاری از خرده‌فروشان تمام محصولات خود را در فروشگاه ذخیره نمی‌کنند و اقلام انتخابی را بر اساس جمعیت‌شناسی ذخیره می‌کنند. همچنین مسائلی مانند کمبود موجودی و سایز انتخاب و خرید در فروشگاه‌ها را محدود می‌کند. با این حال، در خرید آنلاین معمولا همه کالاها همیشه در دسترس هستند.

تخفیف‌های آنلاین

خرید آنلاین نه تنها تنوع گسترده‌تری از فروشگاه‌های سنتی ارائه می‌دهد، بلکه به مشتریان امکان می‌دهد تا کالاها را به طور نسبی انتخاب کنند و بهترین قیمت را از بین فروشگاه‌های متعدد آنلاین پیدا کنند. علاوه بر این، آنلاین شاپ‌ها معمولا به طور منظم برای جذب مشتری، بر روی کالاهای خود تخفیف می‌گذارند که برای مصرف‌کنندگان و کسب و کارها برد برد است.

رازداری در خرید

برای برخی افراد خرید محصولاتی خاص در فروشگاه‌های حضوری کار دشواری است. بسیاری از مصرف‌کنندگان که به دنبال خرید کالاهای خاص هستند، ناشناس بودن در خرید اینترنتی را ترجیح می‌دهند. بنابراین به راحتی می‌توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنند و با بسته‌بندی عادی درب منزل تحویل بگیرند.

تعویض و بازپرداخت اسان

روش‌های تعویض و بازپرداخت آنلاین به طور قابل‌توجهی در دسترس‌تر و راحت‌تر از فروشگاه‌های سنتی است. علاوه بر این، اکثر فروشگاه‌های آنلاین یک سیاست گارانتی تعویض یا بازپرداخت دارند زیرا می‌دانند که خریداران نمی‌توانند قبل از خرید کالا را شخصا بررسی یا امتحان کنند.

اجتناب از جمعیت

اگر ازدحام زیاد، نفس‌های سنگین و بدن‌های عرق کرده در صف‌های طولانی به ویژه در ایام تعطیلات مانند عید شما را اذیت نمی‌کند، می‌توانید خیلی راحت به نزدیک‌ترین فروشگاه‌های خود رجوع کنید و خرید خود را انجام دهید. با این حال افرادی که از شلوغی جمعیت در مراکز خرید گریزان هستند، معمولا ترجیح می‌دهند به سراغ خرید آنلاین بروند.

اطلاعات دقیق در مورد محصولات

خرید آنلاین به مشتریان این امکان را می‌دهد که اطلاعات واضح و عینی در مورد محصول را بلافاصله دریافت کنند. آنها همچنین می‌توانند نظرات سایر خریداران، مواد تشکیل دهنده، اجزا و هر چیزی را بررسی کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

مقایسه آسان قیمت‌ها

در خرید اینترنتی می‌توان به راحتی محصولات و قیمت‌های آنها را مقایسه کرده و در مورد آنها تحقیق کرد. در خرید لوازم خانگی نظرات، مقایسه محصولات و قیمت‌ها با گزینه‌های موجود در بازار کار خریداران را بسیار آسان‌تر می‌سازد.

خرید آنلاین یا حضوری؟ مساله این است!

سال‌های پیش خرید آنلاین چندان قابل‌ اعتماد یا مورد توجه مردم نبود اما امروزه، ایجاد یک وبسایت فروش آنلاین تقریبا برای هر کسب و کاری با هر اندازه و هر خدماتی ضروری است. حتی برای کوچکترین کسب و کارها هم هیچ بهانه‌ای وجود ندارد زیرا فروش آنلاین مقرون به صرفه‌تر و آسان‌تر است.

از سوی دیگر خرید اینترنتی برای مشتریان به معنای راحتی بیشتر است. در حالی که خیلی از افراد همچنان روش خرید سنتی را ترجیح می‌دهند، برای کسانی که زمان محدودتری دارند یا به هر دلیلی نمی‌توانند برای خرید محصولات مورد نظر خود فروشگاه‌های مختلف را بگردند، به سراغ خرید آنلاین می‌روند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha