• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402092114956
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

درخشش بیشتر در تیم ملی مانع رشد تیم باشگاهی می‌شود؟

درخشش بیشتر در تیم ملی مانع رشد تیم باشگاهی می‌شود؟

ایسنا/اصفهان نخستین مرحله اردو آماده‌سازی تیم ملی هندبال برای مسابقات آسیایی با هدایت مجید رحیمی‌زاده آغاز شده که لیگ برتر را با وقفه‌ای طولانی مدت روبه‌رو کرده است.

پس از گذر از دوران مربی‌گری وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال مردان، مجید رحیمی‌زاده، سرمربی پیشین تیم سپاهان که با این تیم به قهرمانی لیگ برتر دست یافت، جایگزین او شد تا یک‌بار دیگر رحیمی‌زاده و وویوویچ جایشان را با هم عوض کنند. پیش از این وویوویچ مونته‌نگرویی به‌عنوان سرمربی سپاهان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا شد که نتایج نه‌چندان خوبی کسب کرد.

حالا رحیمی‌زاده پس از سرمربی‌گری تیم ملی نوجوانان، دوباره هدایت شاگردان سابقش را در تیم ملی بزرگسالان در دست گرفت و در اولین گام‌ مهدی رهبری را به عنوان مربی، کاظم ناصر لفته را نیز به عنوان مربی دروازه‌بانان در کنار خود دارد. این اردو با حضور ۲۲ بازیکن از ۱۷ تا ۲۵ آذرماه برای حضور بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ کرواسی، دانمارک و نروژ از ۱۱ تا ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۱ دی تا ۲ بهمن‌ماه سال جاری) در منامه بحرین آماده می‌شود که تیم ملی هندبال کشورمان در این مسابقات در گروه B با تیم‌های کره جنوبی، چین و نیوزیلند همگروه است. 

به گزارش ایسنا، وحید مسعودی، کامیار طاهری، کیارش طاهری و علی شیرانی هندبالیست‌های اصفهانی این اردو هستند.

این در حالی است که پس از وقفه دو ماهه لیگ برای تیم ملی، اکنون پس از برگزاری چند هفته لیگ، دوباره برای اردو تیم‌ملی فعالیت‌های باشگاهی تعطیل شده که اعتراض یکی از نمایندگان هندبال اصفهان در لیگ را به دنبال داشته است.

علیرضا جنتی، مدیر عامل باشگاه گیتی پسند اعتراض رسمی خود را نسبت به برنامه‌ریزی برگزاری لیگ برتر هندبال آقایان اعلام کرد و تعطیلی‌های مداوم لیگ را باعث عدم ثبات تیمی، افت بدنی و مصدومیت بازیکنان دانست.

او همچنین یادآور می‌شود: با توجه به هزینه‌های گزاف اسکان و سایر هزینه‌ها که بر دوش باشگاه است، باعث دلسردی سرمایه‌گذاران در آینده جهت این رشته پر استعداد خواهد بود.

جنتی خاطر نشان می‌کند: قطعاً حضور باشگاه‌ها و لیگ پویا به منزله داشتن تیم ملی قدرتمندی منتج خواهد شد و این تعامل باعث پیشرفت دو سویه لیگ و تیم ملی می شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha