• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402092114978
  • خبرنگار : 50233

آغاز طرح زمستانه پلیس در استان سمنان

توقیف ۱۰۰۰خودرو و ثبت ۵۰ هزار نمره منفی در سوابق رانندگان در سمنان

توقیف ۱۰۰۰خودرو و ثبت ۵۰ هزار نمره منفی در سوابق رانندگان در سمنان

ایسنا/سمنان فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به نقش بالای رانندگی پرخطر در تصادفات جاده ای و فراوانی تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای از توقیف نزدیک به ۱۰۰۰خودرو و ثبت ۵۰ هزار نمره منفی در سوابق رانندگان در محورهای استان سمنان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی ۲۱ آذرماه در آیین صبحگاه مشترک آغاز طرح زمستانه در این استان که با حضور نیروهایی از پلیس راه، نیروی انتظامی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، اورژانس و...با حضور معاون استاندار برگزار شد اظهار کرد: تلاش‌های جهادی و شبانه‌روزی پلیس و دیگر دستگاه‌ها سبب شده که خوشبختانه  امسال با کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان مواجه شویم.

وی از توقیف ساعتی ۹۵۱ خودرو به دلیل اقدام به رانندگی پرخطر در محورهای استان خبر داد و افزود: راه‌اندازی گروه ویژه پلیس راه برای برخورد با رانندگانی که با رانندگی پرخطر جان خود و دیگر کاربران جاده را به مخاطره می‌اندازند و استفاده از توان یگان پهپادی برای  شناسایی و برخورد با رانندگی پرخطر از اقدامات مهم پلیس در راستای کاهش تلفات جاده‌ای در این استان است.

فرماندهی نیروی انتظامی استان همچنین از ثبت بیش از ۵۰ هزار نمره منفی در سوابق رانندگان پرخطر در محورهای این استان خبر داد و تصریح کرد: پلیس در برخورد با تخلفات برابر قانون برخورد می‌کند.

آغاز طرح زمستانه پلیس در محورهای استان سمنان

فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس در سراسر کشور گفت: طرح زمستانه از امروز ۲۱ آذرماه در سراسر استان سمنان آغاز خواهد شد.

توقیف ۱۰۰۰خودرو و ثبت ۵۰ هزار نمره منفی در سوابق رانندگان در سمنان

وی از امدادرسانی به ۳۰۰۰ نفر در محورهای استان به عنوان یکی از خدمات پلیس از ابتدای سال تاکنون نام برد و ادامه داد: پلیس با هدف نقش آفرینی در کاهش تصادفات، حضور خود در محورها و خصوصا نقاط پرحادثه را افزایش داده است.
شناسایی ۷۰ نقطه حادثه‌خیز در استان

سردار موقوفه‌ئی از شناسایی ۷۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای برون‌شهری و درون‌شهری استان خبر داد و گفت: با هدف به حداقل رساندن تصادفات، ۲۶ نقطه پرخطر در استان شناسایی شده که علاوه بر پلیس راه، نیروهای انتظامی و یگان تکاوراستان نیز از بامداد تا شامگاه در آن حضور می‌یابند تا بیش از پیش به کاهش تصادفات کمک کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته تعداد جان‌باختگان تصادفات در استان ۴۵ درصد افزایش یافت اضافه کرد: اقدامات همکاران ما سبب شده نه تنها یک روند افزایشی را متوقف کنیم بلکه استان سمنان در هفت ماهه امسال رتبه نخست کشور را در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای به دست آورد.

وی از پایش محورهای کویری با هدف ارتقا امنیت و مبارزه با تخلفات در این استان خبر داد و اظهار کرد: پلیس با هدف مبارزه با سوداگران مرگ که از این محورها برای انتقال موادمخدر بهره می‌گیرند، به رصد و پایش محورهای کویری پرداخته و با متخلفان برخورد می‌کند.
توقیف ۱۰۰۰خودرو و ثبت ۵۰ هزار نمره منفی در سوابق رانندگان در سمنان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha