• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402092115141
  • خبرنگار : 50037

بازار اسدآباد کمبود خاصی در اقلام اساسی ندارد

بازار اسدآباد کمبود خاصی در اقلام اساسی ندارد

ایسنا/همدان مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد گفت: خوشبختانه بازار اسدآباد ثبات نسبی داشته و کمبود خاصی در هیچ یک از اقلام و کالاهای اساسی ندارد.

هادی نامور در گفت‌وگو با ایسنا، از تشدید گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بازار مربوط به بازار شب یلدا در این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: گشت‌های مربوط به شب یلدا با حضور ادارات بازرسی اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، صمت از بازار میوه و تره‌بار، خشکبار، قنادی‌ها و سوپرمارکت‌ها  از نیمه ماه در این شهرستان آغاز شده است.

وی با تأکید بر اینکه هیچ عقد اخوتی با کسی نداریم، خاطرنشان کرد: در این گشت‌های مشترک و بازرسی‌ها در صورت مشاهده تخلفات صنفی در لحظه نسبت به تشکیل پرونده و تقدیم پرونده به مراجع ذی‌صلاح اقدام خواهد شد.

نامور تشدید گشت‌های مشترک بازرسی و برخورد با متصدیان واحدهای صنفی متخلف را برنامه ایام منتهی به بازار شب یلدا این شهرستان به تبع سراسر کشور دانست و ادامه داد: تمام واحدهای صنفی اعم از خواربارفروشان، قنادان، آجیل و خشکبار و میوه‌فروشان ملزم به رعایت قوانین نظام صنفی هستند و در چهارچوب قانون تعریف شده باید به گونه‌ای فعالیت کنند که رضایت همشهریان حاصل شود.

این فرد مسئول بیان کرد: خوشبختانه بازار شهرستان ثبات نسبی داشته و کمبود خاصی در هیچ یک از اقلام و کالاهای اساسی نداریم و تنها همت کسبه و بازاریان را می‌طلبد تا بازار خوبی را در شب یلدا رقم بزنیم.

نامور مطرح کرد: اگر هر واحد صنفی به صورت گزارش مردمی و یا مشاهده بازرسان، تخلف صنفی مرتکب شود به مراتب معرفی و تنظیم پرونده تخلف آن واحد سریعاً به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع خواهد شد.

وی افزود: از همشهریان اسدآبادی درخواست داریم اگر با تخلفی مواجه شدند با شماره‌های تماس ۳۳۱۲۶۵۵۴ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۲۷ مرکز استان کارشناسان بازرسی را در جریان تخلفات مذکور قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha